Sochtends met t ontbijt staat die meestal wel ff aan. en smiddags om 5 uur zet ik m weer aan voor bijv sesamstraat ofzo (uitzending gemist op de tv) dan heb ik ook iets meer rust om te koken want vriendlief komt pas rond 18:15- 18:30 thuis en dan wil ik het klaar hebben.
Hier staat de tv ook vrij veel aan hoor! Ik vind het niet zo erg. Zelf kijk ik nl bijna nooit (geen kans voor haha) en Tim kijkt 's morgens de wereld is mooi en zo. Er komt hier altijd wel een kind binnenlopen die uit school komt, en die zet meteen de tv aan met ff wat te drinken, en als die dan naar boven verdwijnt, komt de volgende weer. Na het eten kijkt Tim ook nog even tv of een dvd zodat ik op kan ruimen en zo.
Tja misschien door de ervaring die ( ik ) heb dat ik zo reageer. Ik word juist moe van die moeders die de hele tijd zeggen '' kijk eens hoe goed mijn kindje dit of dat kan '' '' mijn kindje kijkt echt geen tv overdags dat is zoooo slecht '' bla bla bla, tja dan kan je dus van zulke tegen reacties krijgen. Je mag het kinderachtig vinden, no problemo
Hier zetten we vooral in de middag, als het erg koud is of regent, een dvd'tje op (musicals van kikker, Nijntje en Woezel&Pip zijn ze bijvoorbeeld gek op). Geen volwassentelevisie als de kinderen wakker zijn, met name mijn dochter zuigt alles in zich op wat ze ziet. Voorheen keken we ook wel eens van die programma's op nl 3 bijvoorbeeld met ze, maar we merkten dat we op een gegeven moment wel heel makkelijk de tv aanzetten. Nu is het echt afgebakend tot een filmpje, meer om onszelf te begrenzen