Tv buiten

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vermoed als ik dit zo lees dat dat angst is ipv respect voor de buurman met strafblad van meerdere kantjes :roflmao:

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zeker :D

Stomme is dat als je de man aanspreekt op zijn gedrag, dat hij gewoon excuses maakt en rekening met je houdt.

Maar dat vertellen we haar niet :roflmao:

Ysabella, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Iedereen is dus bang voor de buurvrouw behalve de man met strafblad...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Wij hebben op dit moment nog geen tv buiten maar ik wil er wel een. Met de bouw heb ik zelfs daar (onder de overkapping) alle aansluitingen laten aanleggen en de muur verstevigt waar de tv komt hangen (huis is gestuukt van buitenkant dus je kunt niet zomaar ff een tv ophangen).
    Ik zou echt niet weten wat er gek aan is. Ik zit nu vaak binnen omdat ik tv wil kijken terwijl ik liever buiten zou zitten. Buren hebben er geen last van want die wonen een stuk verderop. Het is maar net waar je savonds zin in hebt. Ik heb overigens een hekel aan stilte dus ik zal nooit in de tuin zitten om te "genieten " van de rust.

Butchke vindt dit leuk.
  5. Mapje

Mapje Niet meer actief

Haha ik ben ooit door een topic hier mega gaan twijfelen een trampoline te nemen. Mijn man vond het zo vaag. En inderdaad we hebben hem en geen buur vindt het raar of stom of heeft er over geklaagd. Ze komen hoogstens zelf bij ons springen of hebben er ook een gekocht

Ik ken meerdere mensen met overkapping en tv ook. En ik hoor die tv eigenlijk niet hoor. Lekker doen als je dat wil!

Butchke vindt dit leuk.
  6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    Wij hebben er hier, in ons 2e huis een buiten hangen. Op het moment dat het gaat stormen of als wij naar Nederland gaan, dan gaan er heel wat vuilniszakken omheen.
    Buren hebben wij hier niet.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina