Mijn man wil graag T-shirts van het merk Superdry. Geen idee waarom ie ze daar ineens van wilt hebben maar goed ik heb gezegd dat ik wel ff een online-order ga plaatsen . Weet iemand of de kleren van dit merk groot of klein vallen? Hij heeft meestal M maar soms L. Hij heeft gewoon een normaal postuur. Aangezien ik hoogzwanger ben en ook nog moet rusten ivm complicaties kan ik niet naar de winkel gaan om het ff uit te proberen.
Voor mannen eerder klein nr mijn mening vooral de truien!!! Voor vrouwen dan weer groot tot normaal (afhankelijk van wat)
Mijn vriend heeft altijd l en met super dry thirts ook maat L. Een m is vaak te kort en zit te strak om zijn tietjes Dus volgens mij valt het "normaal "
Haha..was ook precies het eerste wat ik dacht! Ik denk: die man heeft toch geen luiers nodig? Sorry ts, ik ken het merk verder niet.
Haha ja een luier heeft ie gelukkig niet meer nodig Ik ken het merk ook niet zo goed maar ze verkopen het bij de Bijenkorf en je kunt het online ook wel veel vinden. Normaal is hij niet zo modebewust...
Voor mannen valt het klein. Je vroeg er niet naar, maar ik vind de kwaliteit niet denderend. Overhemd blijft wel mooi, maar shirts en truien niet.