Wij hebben een tv op de slaapkamer en waar wordt die voor gebruikt ... juist, om 's morgens lekker even op bed naar de Bibaboerderij en Sesamstraat te kijken. Geloof me sex en Sesamstraat gaan toch echt niet samen hoor
wij hebben ook een tv op de slaapkamer maar die wordt erg weinig gebruikt. eigenlijk alleen als ik ziek ben en heel soms in het weekend smorgens als we nog geen zin hebben om uit bed te komen. tijdens mn kraamtijd stond ie wel veel aan want ik kon de trap niet af ivm mn bekken. hij staat er en zolang ie het doet blijft ie ook staan, als ie kapot gaat kijken we wel of er een nieuwe komt of niet. liefs doris
Er is een onderzoek naar geweest waar dat als uitkomst is uitgekomen. En al die prikkels schijnt ook niet goed te zijn voor je slaappatroon. Maar ik was benieuwd naar de meningen van forumleden....
wij hebben ook een tv op de slaapkamer staan en die staat toch ook gewoon aan als we sex hebben. maar ik krijg toch weinig tot niks mee hoor wat er op tv is dan. Wij zetten hem bij het knikkenbollen uit. wij hebben destijds een tv op de slaapkamer gezet toch ik 4 maanden helemaal plat moest en dan moet je wat op bed toch.