Nou hier niet, ben de tel inmiddels kwijt!! En zelfs mijn man vindt die dingen ranzig, maar begint nu al rustig die beesten te vermoorden als ze weer eens voorbij rennen.. En anders rennen de honden er wel achteraan.. Echt gore beesten waar ik nog steeds van verstijf!! Snap niet waar ze opeens vandaan komen, ik heb volgens mij nog nooit zoveel joekels in 1 jaar gezien.. Laat staan in een maand.. Over de 20! zijn we zeker heen.. Kun je een nest van grote spinnen hebben? En wat kun je er tegen doen?? Want inmiddels vindt ik het niet meer fijn om 's avonds/ 's nachts nog in de kamer te zitten, want gegarandeerd dat er weer 1 voorbij komt rennen! (Ze rennen echt!) Gr. Carlien
Zo herkenbaar! Ik durf dus echt niet meer 'snachts op bblote voeten naar beneden om een flesje klaar te maken voor mijn dochter. Ook op haar kamer zitten ze steeds. Manlief haalt ze stweds weg maar vorige week was ie aan 't werk. Mijn mams is op komen draven om dat kreng weg te halen. Ooh ben er ook echt zo klaar mee!
Echt zo vies hé? Ik doe ook eerst alle lichten aan voordat ik naar beneden ga, wij hebben de wc namelijk beneden aan de andere kant van het huis (en zwanger) dus vaak al angstig naar beneden geweest.. Ik denk dat ik de 'gewone' huisspin bedoel.. Heb nog een plaatje gevonden en die komt wel aardig in de buurt. Maar daarnaast hebben we ook nog platte spinnen, die bewegen ook niet. Die zitten helemaal plat tegen de muur, iemand verstand ervan. Want kan die niet vinden op internet.. Maar waarom zijn het er opeens zoveel?? Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Normaal zijn het er echt 'maar' 2 of max. 3! Gr. Carlien
Hier ook zo eentje gezien gisteravond. Mijn man zei ook dat er nu nog één moet zijn. Ik ben er niet zo heel bang voor, maar deze zijn wel erg groot!!!
Hier zitten die vieze beesten ook volop Ik ben ook als de dood voor die beesten. Ik ben er ook verschillende tegengekomen bah. Maar het zijn ook nog van die grote joekels.
Hier gelukkig dit jaar nog maar 4 gezien. Waren wel groter als op de foto (waar ik trouwens al rillingen van krijg!) 1 van die 3 zat in de schuur, 2 tegen de muur op de overloop en 1 op onze slaapkamer. Ben zooo panisch voor die kl*te beesten!! Maar wist dus helemaal niet dat ze altijd samen zijn :S:S (durft niet meer naar de zolder waar ze dus vandaan komen)
OMG vreselijk. Ik doe al panisch de badkuip en wasbakken afsluiten met een dopje, waar mijn vriend dan weer om moet lachen...BRR 1 keer in de douche gestaan en toen zat er 1 bijna op mn teen te sabbelen jak
IIIIIEEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWW!!!!!! Heb er hier ook verschillende gehad, denk dat je er wel een nestje van kunt heben, maar hoe of wat weet ik ook niet! Ik vermijd alles wat er mee te maken heeft ! Succes!
Nee hoor, is een fabeltje.. De vrouwtjes eten de mannetjes op als ze te lang en te dicht in de buurt blijven Kleine kans dat ze allebei dus nog in huis zitten.. Plus dat gebeurd alleen als het paartijd is voor dit beestjes en volgens mij is dat later in de herfst pas.. Als je er nu meerdere hebt is het puur toeval en niet omdat ze altijd bij elkaar blijven.. Hier gelukkig nog niet gezien, maar goed, hebben meer last van kleine spinnetjes..
Bij een kennis van me zitten er ook van die platte spinnen, ik vraag me idd ook af wat daar nou achter zit?! Deze is trouwens echt brrrrrrrr!
Wij hebben er ook geen 2, maar zeker al 10 gehad. gelukkig vinden onze katten het heerlijke speelkameraadjes haha, en vind ik ze vaak al dood en missen ze enkele poten
Ik heb ze gelukkig nog niet in huis gezien. Maar bij mijn moeder zitten er in de herfst altijd erg veel. En die zitten ook altijd in de wasbakken in de keuken. Het schijnt dat ze daar niet uit omhoog kunnen komen omdat die zo glad zijn.
bij mij hebben een paartje...(niet zo slim) een web gemaakt in mn grijze bak...volgende week word die geleegd dus ze hebben nog even...maar terwijl ik dit tik heb ik kippevel van top tot teen..als het lukt werk ik ze naar buiten...hebben jullie ze ook al zien springen..? ze kijken echt naar je brrrrr...
Oh BAH! Hier zitten ze ook!! In de schuur vind ik nog niet zo erg, tot ik laatst naar bed wilde gaan en er 1 in de woonkamer zat... Schrok me kapot! Vind het zulke vieze beesten, al zijn ze waarschijnlijk banger voor mij dan ik voor hen hoef te zijn haha!
ooo zulke engerds zijn het!!! maar ze bijten ook!!! mijn hond is gebeten toen hij er met 1 liep te klooien! beest (hond) gaf me een gil.... en liep piepend weg... en toen zag ik z`n joekel net als die van de foto zitten.... wat ik laatst ook zag was een glazende kleine zwarte spin.. met oranje streep/stip op zijn rug... was heel apart en best mooi om te zien... maar heb hem toch dood getrapt was bang dat het z`n zwarte weduwe was wahahahaha
ik heb een huisspin in de wc... kleintje maar hoor. hij komt niet verder als onder het kiertje uit... wil ik hem pakken of opzuigen kruipt ie snel weer in het kiertje.... hij wint al zeker 2 weken van me... en waar dat beest van freet? geen idee. hij loopt ook niet verder, blijft alleen daar zitten. noem hem inmiddels tinus de huisspin
eefke haha tinus de huisspin haha bij mij heb ik ze nog niet binnen gezien wel buiten echt van die onwijs grote nog groter als op die foto ieeeeeuwww mijn man moet altijd kei hard erom lachen haha
Iieuw, * kijkt gelijk om me heen of ik toevallig niks zie zitten momenteel * Ben hartstikke bang voor die beesten. Heb gelukkig nog niet van die grote huisspinnen gehad, ja 1 kleine huisspin.. eh 2 bedoel ik De ene zat in de hoek van de slaapkamer, bij de verwarmingsbuizen.. vriendlief wilde hem niet pakken, dus ik die nacht hooguit een uur geslapen, steeds spin in gaten houden. Avond er op heeft hij hem wel gepakt, maar toen zag ik gelijk nog een 2e achter het bed zitten.. dus die ook gelijk gepakt. En rap dat die beesten zijn.. pff niet normaal. Nu zitten er hier alleen nog hartstikke veel van die langpoot spinnen.. vind ik ook vies.
Hahaha ja hier ook zo'n spin. Alleen hier is het een kruisspinnetje. Het ergste is dat ie in een kiertje bij het raam zit, en dat dat raam precies boven mn hoofd is. (boven bed) Elke keer als vriendlief um pakken wil, kruipt ie terug het kiertje in, en paar tellen later zie je weer 2 pootjes er uit kruipen. Nu heb ik hem al paar dagen niet gezien.. dus weet niet waar ie is..