Ja, ik kijk ook! Vind het wel leuk zo op een saaie maandagavond even twee afleveringen: is ook wel de moeite dan hihi.
alles gezien en gevolgd, en can niet wachten tot 27 februari!!!!! (dan begint het weer in amerika, ik volg via amerika ) heeeeeeeeeeeeeeeerlijke serie!!
Hier nog een! Maar ik zag dat binnenkort Grey's weer begint, om half 10, met daarvoor een kook/chef programma. Dat houdt dus in dat Scandal dan al weer stopt! Gelukkig zijn hier wel meerdere seizoenen van, dus we kunnen nog even verder. Niet zoals met Hostages op zaterdag, dat is gewoon alweer afgelopen.
Ja leuk he! Vindt het ook spannend, en lekker dat het zo lang is! Is denk ik komende maandag voor nu wel al de laatste x... Maargoed, wel Greys weer terug dan! Denken jullie dat Mellie met de aanslag te maken heeft?!
Het wordt alleen maar spannender en verslavender. Kon ook niet wachten en ben online verder gaan kijken.....
Jaaa, heb weer genoten, helaas laatste aflevering voorlopig... Wel een abrupt einde vond ik! Weet iemand al wanneer het in nl weer op tv komt?