Er zullen vast en zeker veel moeders zijn die het hebben meegemaakt met hun kindje ''oorontsteking''. Marin is vorige week zaterdag t/m maandag opgenomen in het ziekenhuis. Want het bleek dat ze oorontsteking had....Ze had ook koorts, maar alleen de zaterdag. Maar nou bijna een week later krijst ze nog alles bij elkaar van de pijn zonder zetpil. Met zetpil gaat het nog ! Maar ze kan niet zonder. Ik hoor om mij heen dat de pijn toch echt wel moet zijn afgezakt na een aantal dagen. Ze krijgt sinds zaterdag antiobiotica en vandaag moest ik weer stoppen.... Ik vind het zo vreemd dat ze nog zo'n pijn heeft., Vanmiddag bij de HA geweest en het oortje is nog een klein beetje rood, maar hij kon zich eigenlijk niet voorstellen dat het nog zo pijn deed...
Mijn zoontje (15 maanden) was gisteren ochtend nog bij de huisarts. Hij had overduidelijk ergens last van (in het weekend hoge koorts) en daarna sukkelen en heel slecht slapen ('s nachts) met erg huilen (en dat terwijl hij altijd doorslaapt)... De huisarts kijkt eens in de oren en zegt: "Ja daar heeft een virusje gezeten maar dat is al bijna over". De afgelopen nacht was het echt bal... Uren heeft hij gehuild (niet gekrijst gelukkig maar toch wel heel zielig)... Vanochtend gelukkgi weer vrolijk en toen.. plufffff een LOOPOOR! Eindelijk is de druk van het oor af.. maar de huisarts heeft het niet gezien. Kan hoor, is ook niet heel ernstig (had toch niets kunnen doen) maar het was dus geen virusje wat al over was. Het was gewoon dikke vette oorontsteking. Je loopt al een tijd te tobben met Marin. Laat je eens doorverwijzen naar een KNO arts en kijk eens wat er gebeurd als een homeopatische pijnstiller geeft... wie weet helpt dat ook en krijgt Marin minder schadelijke stoffen binnen (en haar afhankelijkheid neemt niet verder toe) Heel veel sterkte! PS: bij ons heeft de oorpijn wel een week geduurd (vrijdag begonnen en vandaag dus pas doorgebroken en waarschijnlijk daarmee ook over)
Pffff meid dat heeft idd lang geduurd! Maar het leek zondag of was dr oortje al doorgebroken???? Omdat het vies was rond haar rechteroortje......En het was opgedroogd, dus waarschijnlijk in dr slaap gebeurd...
Het gekke is eigenlijk dat ze geen hoge koorts heeft gehad. Ze heeft alleen zaterdag even 38,6 gehad..En een uur daarvoor was het nog 37.6... En zondag was het alweer goed....
mijn zoontje heeft ook oorontsteking gehad en gister gestopt met de medicatie hij heeft ook geen loop or gehad moet dat trouwens?? youame heeft wel een loop oor gehad toen ze oorontsteking had huisarts heeft vanmiddag even gekeken en was nog een beetje rood maar meneer heeft geen pijn meer als ik jou was zou ik een doorverwijzing vragen voor de kno arts