tv kijken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LadyLaila, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang mag je kind tv kijken Leeftijd 2,5-3 jaar

1. half uur per dag

2. uur per dag

3. tv continu aan

4. geen tv

5. uur tot 2 uur per dag

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wij hebben geen tv, al ruim een jaar niet meer. Daar is niet bewust voor gekozen, maar met onze verhuizing merkten we dat we eigenlijk nooit tv keken dus besloten we om gewoon geen tv meer te nemen. Ik moet zeggen, ik mis het totaal niet en als ik bij anderen ben waar hij aanstaat, word ik heel snel zenuwachtig van dat geluid en geschetter en vooral die afschuwelijke reclameblokken!

Programma's die ik wil zien kijk ik gewoon op internet. Mijn dochter heeft er nu totaal geen besef van maar ik denk ook niet dat ik haar aan tv zal wennen.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen tv: ben je dan niet bang dat ze 'achterlopen' op school straks? hier kijken ze op school dus jeugdjournaal enzo. en volgen ze elk jaar sinterklaas op tv met t sinterklaasjournaal. snap dat tv niet hoeft maar met sommige dingen zouden ze toch wel bij 'moeten' blijven denk ik?

niet verkeerd bedoeld hoor :) ieder zn eigen mening, maar lijkt me dat ze dan toch wel wat missen mbt school dingen

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Veel programma's zijn toch ook prima via uitzendinggemist te kijken? Kun je je eigen tijdstip nog kiezen ook :) (Al loop je dan misschien wel altijd een dagje achter, wat bij Sinterklaas/Jeugdjournaal natuurlijk wel errug lastig kan zijn ;))

Deel Deze Pagina