Tv op de eigen kamer, vanaf welke leeftijd

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Rosao, 25 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Daar wacht ik zo lang mogelijk mee. Gewone tv kijken wij weinig omdat er zoveel bagger op is. En heel erg veel dat totaal ongeschikt is. Daar heb ik als ouder liever zicht op. Ook ivm verslaving, foute games of kijken op verkeerde tijden. Ik wil dat de slaapkamer is om te ontspannen, slapen en studeren.

Hier dus een grote tv beneden en een game room/tv. Die is ook beneden ivm toezicht en zodat iedereen bij elkaar betrokken is. Ipv alleen op een kamer voor de tv hangen.

2. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Geen tv op de kamer.Heb 4 kids en geen 1 heeft een tv.Beneden hebben we 2 tv’s.Daar kunnen ze kijken.Heb de kinderen liever bijelkaar dan dat ze allemaal alleen op hun kamer zijn.Het is ook veel gezelliger zo vind ik.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik ben denk ik een hele ontspoorde moeder maar hier hebben ze beide een eigen tv vanaf dat ze 6 jaar zijn.
    Regels zijn er niet maar die zijn ook niet nodig.
    Ze kijken eigenlijk vnml in het weekend als ze wakker worden nog lekker een uurtje tv en dochter kijkt nu bv nog weleens op haar kamer voice kids af omdat ze dan lekker op bed wil.
    Heel vaak kijken ze overigens niet (ook niet beneden) Als ze al iets kijken is het op de tablet, telefoon of laptop

4. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik neig naar nooit maar ze is pas 4 dus wie weet wijzig ik mijn mening nog. Maar ik heb nooit tv op mn kamer gehad (nu ook niet) en mis het nooit. Wij waren vroeger thuis met 4 kinderen en de avonden waren gewoon verdeeld mn broer 1 avond voetbal mn moeder een avond ik een avond mn zusjes voor het eten en in het weekend samen spelshows of crimi's

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier heeft alleen de middelste van 12 jaar een tv op haar kamer. Volgens mij kreeg ze die met haar negende of tiende verjaardag. Ik weet het geeneens meer. Ze kijkt alleen ‘s morgens in bed tv en wanneer zij iets wil kijken en wij iets anders dan kijkt ze boven maar verder staat die uit en verdoet ze haar tijd met de iPad en zie ik haar liever een goede film of documentaire kijken maar ach..

Deel Deze Pagina