ik vind het echt een heel leuke serie, je krijgt meteen kriebels om er maar nog eentje proberen te maken haha, ziet er best gezellig uit (vooral dat surinaamse gezin vind ik leuk) Wel heel sneu dat dat kleinste jongetje met down zo ziek was, arm kereltje
dat surinaamse gezin vind ik wel frisser overkomen als die andere. vind ik eerlijk gezegd beetje raar volk. zien er ook echt afgepeigerd uit. die vent heeft me een paar wallen waar je u tegen zegt. kinderen ogen ook wat onverzorgd.
ik kijk nu naar de 1e aflevering. Ik schrik wel toen de nederlandse moeder zei dat ze alleen in het weekend onder de douche gaan. Moet er niet aan denken. "anders moeten ze om 5 uur al uit hun bed". Lekker fris. dan gaan ze toch douchen voor dat ze naar bed gaan... Als ik 2 dagen niet mijn haren heb gewassen is het zo vet...
En de nederlandse moeder is 48 jaar en ze wilt nog een kind. Dst is echt niet verantwoordelijk op die leeftijd. Je hebt al een gehandicapt kindje en dan wil je er nog een..
Kan me inderdaad ook niet voorstellen dat die pubers/oudere kinderen zich door de weeks helemaal niet douchen...
Je hebt me echt doe lachen hihihihihi,dat is me ook opgevallen.Ik vind dat Surinaamse gezin netter en gezelliger eruit zien.
Ik heb ook alle afleveringen gezien, en dat nederlandse gezin, wat uit amsterdam noord komt, die zonen liggen tot weet ik hoe laat in hun nest! Als die vader wakker is van zijn nachtdienst maakt hij hun wakker? Werken niet... Nee dat surinaams gezin is veeeel netter en je ziet dat er orde en regelmaat is!
Dat van alleen in het weekend douchen vond ik ook wel ranzig! het zal ook te maken hebben met de kosten vermoed ik. Ik snap heel eerlijk niet waarom een jongen van 26 nog thuis woont als het zo druk is. Waarschijnlijk vind hij het reuze gezellig thuis ik zou er zelf niet aan moeten denken. Werken die ouders van dat Surinaamse gezin trouwens?
Vind het ongezond om zoveel kinderen in z'n kleine ruimte te hebben. 3 stappen bedden per kamer pfff das toch niet normaal. Heb alleen de 2e helft gezien maar vroeg me dus wel af, werken de ouders? Bij het gezin met het kindje van down zat totaal geen structuur. Het Surinaamse gezin deed het erg netjes vond ik en ondanks de vele kinderen heb ik het niet als super druk ervaren. Zelf heb ik 4 zussen en 2 halfzussen. Druk maar erg gezellig.
Die man in het surinaamse gezin werkt ook, en is ook vrij duidelijk naar zijn kinderen dat ook zij gewoon moeten werken. Wat me trouwens wel opviel, is dat het huis ernaast te koop staat... ergens kan ik me dat wel voorstellen.. elke zaterdag avond 12 kinderen die zingen en dansen haha de buren hebben nooit een rustige zaterdag avond! Ik ben het trouwens eens met wat er al gezegd werd over dat NL's gezin, wat zien die eruit zeg haha en 27 en thuis wonen, kom op zeg..
indd raar, 27 en nog thuis wonen. Ik ben 27, 10 jaar samen met mijn man en 8 jaar getrouwd en 2 kinderen... haha
Die van 27 had ze hoofd toch kaalgeschoren?Zo kinderachtig is die dan.En wat doen ze voor werk,studeren ze nog?Die vrouw ziet er helemaal uitgeleefd uit,en die kinderen niet uitgeslapen,allemaal van die wallen onder hun ogen.Vind die vrouw wel zielig,lijkt wel of ze die grote kinderen niet aankan,als die jongens de dienst uitmaken. Hier in nederland is het toch normaal dat als je 18 jaar bent voor jezelf moet zorgen,dus werken kamer/huisje gewoon op eigen benen staan. En wat willen ze met dit programma bereiken?Mischien financieele steun ofzo,of sponsors.Net als in Amerika met Kate plus 8.
Vind dat surinaamse gezin echt leuk. Die man heeft werk. Hij is hoofd magazijn ofzo, dat werd in de eerste aflevering verteld en hij is op vrijdag altijd vrij. Zo netjes ook hoe ze de koekjes voor koninginnedag maakten met handschoenen aan enzo en die vader is echt goed voor zijn kids. Dat andere gezin sjah .... Vind dat jongste kindje zo'n schatje om te zien. En dan zo ziek Echt zielig. Zat ook al te denken over die vader wat ziet ie eruit en wat een woning! Die kleine flat die veels te volgestouwd is met prullaria en kinderen. Kzou daar gek worden haha. Dat surinaamse gezin heeft me wel weer geinspireerd, ik ga ook maar weer wat vaker naar de haagse markt om inkopen te doen want het scheelt wel onwijs haha...
nou als ik mijn huidige man niet ontmoet had, had ik nu nog thuis gewoond, en ik ben allang de 27 voorbij Ik vond het heerlijk thuis en vooral heel gezellig!!!
ik vind juist dat jij erg vroeg bent geweest met alles 8 jaar al getrouwd en al 10 jaar samen ( is geen verwijt he ) ik was al/ pas 24 jaar toen ik uit huis ging en als ik toen niet met mijn ex wat had gehad had ik mischien ook nog thuis gewoond en ben nu ook 27 .... en ga in maart trouwen en nog geen kinderen . ik vind dat suriname,s gezin ook leuk, en dat andere gezin weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden moeder is al wat ouder (48 geloof ik ) en ondanks dat ze een kindje met down heeft gekregen zou ze zo nog een keer zwanger willen worden en sluit ze dat ook niet uit ....... en ik weet dat iedereen het kan over komen , en dat het voor een volgende zwangerschap niks zegt , maar op die leeftijd zou ik er toch wel even over nadenken
prachtig!!! mijn man wilt helaas niet veel kinderen. Ik ben enigst kind en vond dat heel erg jammer. Ik hou van gezellig heid,zijn natuurlijk ook minder leuke kanten aan. maar vind het echt super.
ik zag het toevallig een paar keer langskomen en het "nederlandse" (blanke) gezin vond ik niet zo, beetje "aso" overkomen, niet echt mijn type mensen in elk geval. Echter het Surinaamse gezin kon ik me wel in vinden, leuke mensen, hardwerkend daar had ik meer mee...