In het nieuwe televisieprogramma Het Consultatiebureau krijg je een kijkje in de keuken van het consultatiebureau. Het programma volgt de geestelijke en lichamelijke gezondheid van jonge kinderen. Maar deelt ook in de zorgen en triomfen van jonge ouders. Dat levert mooie, bijzondere, grappige, maar ook schokkende en verdrietige momenten op. Baby, peuter of kleuter. Elke fase rijzen er weer nieuwe vragen. Ga ik voor borstvoeding of flesvoeding? Hoe ga ik om met de woedeaanvallen en eetproblemen van mijn kind? Of, al voelt de kleuter zich een hele pief, hoe zorg je er als ouder voor dat hij of zij eigenwaarde en zelfvertrouwen krijgt? Het Consultatiebureau brengt niet alleen de levens van de geportretteerden in kaart. Het televisieprogramma informeert en geeft praktische adviezen aan alle jonge Nederlandse ouders. Elke zaterdag om 17.25 uur op RTL8. (Bron: email nieuwsbrief van Nutricia) ----------------------------------------------------------------------- Dit lijkt me wel een leuk programma, wie gaat er nog meer kijken?
Wat een ***tijd om zoiets uit te zenden... is net het spitsuur hier... Als ik er aan denk en de kans krijg, wil ik wel even kijken. Lijkt mi ook wel een leuk programma
Wat een rottijd. En iets terugkijken op de computer vind ik ook niet zo handig. Nou ja, misschien denk ik eraan. Lijkt me best leuk.
Goh wat n tijd zeg...misschien hadden ze t beter rond 3 uur kunnen doen...das nog net even een iets rottigere tijd als deze. Dan komen er 2 kinderen thuis (naja soms belt er eentje die wil afspreken of dat kan) mn man kan dan al thuis komen maar zit 9 vd 10 x in de file en belt daar over. Mn dochter wil n voeding en de honden willen dan ook vanalles waar onder aandacht van diegene die thuis komen. Das nog net ff iets leuker als 5 uur: kinderen die afgesproken hebben komen thuis (tenminste zouden dan thuis moeten komen) wendy wil weer n voeding (clusteren begint) er moeten misschien nog boodschappen gedaan worden ligt aan of ik kans/tijd/zin had, man komt thuis als hij om 3 uur er niet was of file had oid, honden moeten uit, kind wat thuis is moet van comp af en huiswerk maken, etc Naja...ben benieuwt of ze t consultatie bureau zo laten zien als mijn beeld er van is...en dat is niet al te gunstig voor hun...dus zal wel niet
Ik heb net de herhaling even bekeken, vond het niet zo bijzonder. hier geen tweede aflevering. Kwebbel
Ik heb maar een klein stukje gezien van de herhaling, want m'n vriend wilde dadliest catch kijken maar wat ik heb gezien vond ik ook niet heel bijzonder.
@ Linda Ik heb toevallig ook vanmiddag de herhaling gezien, en zelfs ik vond Deadliest Catch 10 x leuker om te zien
Ik heb het vanmiddag ook gezien, vond het wel leuk. Maar dat komt ook omdat ik nog geen kids heb, en eigenlijk geen idee heb wat er allemaal gebeurt op een consultatiebureau.
Ik heb t gemist. Moet t ff opzoeken dus of ik t terug kan kijken. Wij hebben een maandje of wat geleden ook een brief gekregen van ons cb, dat ze gingen filmen voor dit programma en of we interesse hadden om mee te doen. Nou nee hoor, hoef niet met mn gezin op tv haha. Maar wil wel anderen zien natuurlijk Ben dus vooral erg benieuwd of 'ons' cb nog voorbij komt .
Ik vond het wel erg leuk om te zien en ga zaterdag zeker weer kijken. Vooral de eettips voor de peuterpubers vond ik erg handig.Hier lijkt het ook te werken!