Hallo dames, Ik ben al een aantal weken rond 04:30 uur wakker 's nachts. Of ik nu om 22:00 uur naar bed ga of om 00:00 uur, ik word de hele tijd rond deze tijd wakker. Mijn dochter komt meestal rond 07:00 uur maar het lijkt wel of ik op haar ga liggen wachten ofzo. Overdag ben ik dan best wel moe, en 's middags liggen lukt ook niet altijd omdat ik 4 dagen werk. Hebben anderen hier ook last van en wat doen jullie hieraan? Ik heb al geprobeerd om om 21:30 uur naar bed te gaan, ik slaap dan direct wel zo kom ik toch nog aan mijn 8 uur slaap. Maar prettig is het niet. En ik vind het ook jammer dat ik sommige tv series mis die wat later op de avond zijn, en hier altijd naar keek. Ik hoor graag jullie ervaringen! Ik weet niet onder welk onderwerp dit berichtje moet staan. Moderator kun je hem even goedzetten? Bedankt!
Ik heb/had precies t zelfde! Ik neem nu voor het slapen gaan nachtrust tabletjes en het gaat nu stukken beter! Dit zijn ze: http://www.derodepilaren.nl/00000095180 ... f9b12.html Succes en slaap lekker
Aangezien je nu ook een topic in de gewone lounge hebt, doe ik deze dicht. Dubbel posten is niet toegestaan. Elvira moderator