Tv-programma "Proefkonijnen".

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ppver, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ik ook hoor.. vond het al een vreemde uitspraak. Maar staat dus in het artikel zelf.. Dommmm :D

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou we zullen zien vanavond

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Volgens mij was het gewoon echt na de uitzending gezien te hebben, of ben ik nu heel naïef :p

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik hoop dat het goed in de maag ligt. vind het super dat ze het doorgezet hebben. Het was een wel overwogen beslissing van hun zelf en daarom heb ik er persoonlijk geen moeite mee!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

100% mee eens;):)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik vond het er nep uitzien en ik verwachtte een einde als toen met de donorshow..

Ik kreeg er zelfs honger van... of had ik dat al, ha ha

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Volgens shownieuws op SBS 6 van zo net blijkt dat het echt waar schijnt te zijn. Ook volgens Valerio en Dennis op twitter.

En bij de Donorshow maakte ze het in de uitzending zelf nog bekend dat het een hoax was

Waarom zouden ze vol blijven houden dat ze echt mensenvlees gegeten hebben om zo een strafzaak aan hun broek te kunnen krijgen?

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    SBS is voor mij geen graadmeter voor echt of nep...wagelijke zender.

Ik denk dat het wel echt is, ze twitterde eerder op de dag al dat iedereen allang de chirurg enz had na kunnen trekken en dus op had kunnen bellen.

Ach ik snap de ophef ook totaal niet, ze doen er toch niemand kwaad mee?
    En ik had ook wel het idee dat ze écht trilden met hun handen en van hun gezicht af te lezen vonden ze het écht eng. Of ze kunnen heeeeeel goed acteren.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    o ik zeg niet dat het nep is

maar zo leek het alleen

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff toch een beetje misselijkmakend om te zien hoor. NU heb ik dat tegenwoordig toch wel met snij programma's :p Tja , apart is t wel.

Deel Deze Pagina