Ik hoop dat het goed in de maag ligt. vind het super dat ze het doorgezet hebben. Het was een wel overwogen beslissing van hun zelf en daarom heb ik er persoonlijk geen moeite mee!
Ik vond het er nep uitzien en ik verwachtte een einde als toen met de donorshow.. Ik kreeg er zelfs honger van... of had ik dat al, ha ha
Volgens shownieuws op SBS 6 van zo net blijkt dat het echt waar schijnt te zijn. Ook volgens Valerio en Dennis op twitter. En bij de Donorshow maakte ze het in de uitzending zelf nog bekend dat het een hoax was Waarom zouden ze vol blijven houden dat ze echt mensenvlees gegeten hebben om zo een strafzaak aan hun broek te kunnen krijgen?
SBS is voor mij geen graadmeter voor echt of nep...wagelijke zender. Ik denk dat het wel echt is, ze twitterde eerder op de dag al dat iedereen allang de chirurg enz had na kunnen trekken en dus op had kunnen bellen. Ach ik snap de ophef ook totaal niet, ze doen er toch niemand kwaad mee? En ik had ook wel het idee dat ze écht trilden met hun handen en van hun gezicht af te lezen vonden ze het écht eng. Of ze kunnen heeeeeel goed acteren.
Pff toch een beetje misselijkmakend om te zien hoor. NU heb ik dat tegenwoordig toch wel met snij programma's Tja , apart is t wel.