Haar moeten ze vastbinden! :x Speelzaal dicht na vastbinden kind - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] RENKUM- De gemeente Renkum heeft met onmiddellijke ingang peuterspeelzaal Dol-fijn in Oosterbeek laten sluiten. Dat is gebeurd nadat inspecteurs van de GGD de directrice van de speelzaal betrapten toen zij een kind had vastgebonden op een stoeltje, omdat het kind onrustig was. Dat heeft burgemeester Jean Paul Gebben van Renkum vrijdag tijdens een bijeenkomst aan ouders van kinderen van de peuterspeelzaal laten weten. De buitenschoolse opvang van Dol-fijn blijft volgens de gemeente wel gewoon open.
Idd maar goed dat dat mijn kind niet is geweest... Denk dat ze heel hard had moeten gaan rennen... Wat een maf wijf joh, goed dat het gesloten is!
Snelle maatregelen genomen, is op zich wel fijn. Maar als dat mijn kind was zou ik haar helemaal kapot maken.
Nou, het zal je (schoon)moeder maar zijn. Inderdaad, bind die vrouw zelf maar vast aan een stoel, kijken hoe leuk ze dat vind.
Mijn god, wat verschrikkelijk zeg. Die vrouw moeten ze meteen ontslaan en aan haar stoel vastbinden. Wat een akelig mens zeg.
En dat wil ook niet zeggen dat ze het misschien ook wel bij andere kindjes al gedan heeft.. Raar mens... arm kind.. het zal je oma maar zijn!
Dus het is nog de oma ook?! Leuke (schoon)moeder, dan zou ik dus nog extra pissig zijn! Sowieso, wie bind er nou een kind vast. Die spoort niet
Als het mijn kind was dan deed ik wat ik kon om haar nooit meer in de kinderopvang te laten werken. Ik zou ontzettend boos zijn en haar zeker een keer in niet mis te verstane woorden zeggen wat ik ervan vind. Maar rotschoppen, kapot maken ed. daar begeef ik me niet aan. Dan zou ik niks beter zijn dan haar.
Die had een paar rake klappen gekregen, en der ramen van der huis zouden 1 voor 1 stuk gegooid worden. Helemaal gek geworden.. Zou der net zolang terroriseren tot ze op der knieen excuses komt maken, en dan nog kan ze een rotschop krijgen in der smoelwerk. Getver ik word zo kotsmisselijk van mensen die onschuldige kinderen denken te kunnen manipuleren of kwaad kunnen doen omdat ze maar klein zijn en dus niet zoveel kunnen.
oma of geen oma, wie zegt dat ze dat alleen bij dat kind heeft gedaan? maf mens zeg, zorgen dat die nooit meer in de kinder opvang werken mag
Haha, ja vast! Maar ik neem aan dat ook leidsters van een peuterspeelzaal zich moeten blijven ontwikkelen a.d.h.v. cursussen en op de hoogte dienen te zijn van alle protocollen.