Het is tijd om echt op zoek te gaan naar positiekleding. Alleen waar vind je die voor vrouwen met een maatje meer? Broeken van mamalicous of noppies zitten echt niet lekker, te strak bij mijn benen. Ben al online aan het speuren, maar durf niets te bestellen, omdat ik niet weer welke ervaringen er zijn. Zelf heb ik maat 44. Maar ook hierbij telt, met dikke benen.
Ik heb maat 44/46 en ik heb bij de bonprix kleding besteld. De kleding zit goed en alles wat niet past kan je makkelijk terug sturen.
Miss etam kon ik altijd slagen,maar het is moeilijk....vaak een maatje meer gewone kleding en leggings...
Een vriendin van mij is ook net zwanger en heeft maat 46, zij heeft pas broeken gekocht bij de C&A. Die zaten haar fijn om de benen zij ze.
IK heb zelf geen positiekleding kunnen vinden. Ik heb maatje 46/48 en een flinke benenpartij. Gelukkig kon ik mijn eigen broeken aan tot 34 weken en daarna ben ik maar leggings gaan dragen.
Ik heb mijn gading kunnen vinden bij asos. Daarenboven heb ik voornamelijk veel kleedjes met leggings in plaats van broeken...
het is al weer 2 jaar geleden maar ik kon prima slagen bij miss etam en bonprix. heb maat 48/50 maar zit voornamelijk op mijn buik en borsten en laat zwangerschapskleding daar nu net rekening mee houden.. dus dat was voor mij wel makkelijk.
Ik heb maat 44/46 en draag normaal nooit spijkerbroeken. Ik vind de positie spijkerbroeken daarom ook niet fijn zitten. Ik heb nu een aantal zogenaamde joggingbroek van de prenatal. Denk hierbij niet aan joggingbroek en die voor sporten gebruikt worden. Google maar eens. Bonprix is ook een prima optie. Of zalando
Dank jullie wel. Asos is nieuw voor mij, eens even googlen. Ben ook fan van jurkjes met leggings, dus die zullen ook zeker komen. Maar ook daarmee......ze moeten wel een beetje leuk zijn en niet meteen een jurkje waar ik mij 60 in voel.
Ik ben heel leuk geslaagd bij prenatal (groot filiaal). Heb normaal maat 48, en ook flinke bovenbenen . Daar past 'jeansmaat' 34 goed en maat xl voor jurkjes en leggings allemaal van het eigen merk pasten mij mooi. Valt dus lekker ruim allemaal!
Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik 42/44. Eerder 44. En bij de h&m zaten de broeken het fijnst. Nu heb ik maat 40/42 en past eigenlijk alles wel. Toch vind ik de broeken van de h&m het fijnst.