Jem and the holograms Bekijk bijlage 571460 En de beruchte tegenstanders The Mitsfits Bekijk bijlage 571461
Wij keken ook altijd Achterwerk in de Kast. Ik weet 1 aflevering nog precies met een jongen die een aal (of 2) bij zich had en die glibberde overal heen. Hij kreeg ‘m ook niet voeg terug in de emmer. Floepte ie er elke keer uit.
Dino Riders! (suuper vet!!) Mask crusaders tekenfilm serie COPS Dungeons and dragons tekenfilmserie My little pony, de originele en (veel mooiere) serie Bobby's world Biker Mice from Mars X-men tekenfilm Seaburt Inspector Gadget EEK the Cat en Terrible thunder lizards Samourai Pizza Cats Transformers Bouli (sneeuwpop) Jetsons
Hey Arnold. The wild thornberry's Ik weet niet hoe deze heet. Kees & Co wilde ik echt elke avond kijken.
Love Letters vond ik als 10/12-jarige helemaal geweldig! En inderdaad Onderweg Naar Morgen. Als kind vond ik de Zevensprong heel spannend. Heel veel programma’s die hier genoemd zijn ken ik niet. Ik keek sowieso weinig tv en wij hadden ook niet alle kanalen, maar veel zal ook van na mijn tijd zijn.
Zeg eens A Vrienden voor het leven Fame The love boat A-team (en als je nu de tv serie nu kijkt, denk je waarom) Murder she wrote