Nog iemand die naar Spellbinder keek? Ik was toen al wel wat ouder maar super leuke serie Ik kwam er laatst achter dat het copyright verlopen lijkt. Alle afleveringen staan op YouTube.
Spellbinder inderdaad, ik wilde het hier net gaan plaatsen. En The Girl from tomorrow. The wonder years met Kevin en Winnie.
Oh, en zo’n serie dat ze van de ene naar de andere parallelle wereld “sprongen”. Met een dikke man erin die Rembrandt heette. Jeetje hoe heet die serie ook alweer? Edit: Ah ja! Sliders! (thanks Google)
Eigenlijk alle tekenfilms waar ik als klein meiske naar keek zijn al wel voorbij gekomen. Dus ik ga hiermee verder; Airwolf The A-Team MacGyver Star Trek Home Improvement Family Matters
Op Airwolf na keek ik dit ook allemaal. Mijn broertje vond The A-Team echt te gek. Vooral B.A. vond hij heel stoer en hij heeft dan ook heel lang gedacht dat de serie B.A.-team heette . Wij keken trouwens ook nog The Dukes of Hazard. En Boy meets World. En The Flying Doctors.
Kinderen voor kinderen voordat het op een podium was. Dus echt met een verhaallijn. En zon spellen programma met al die landen tegen elkaar en dan van die gekleurde pakken en moesten ze dacht ik elkaar tegen werken... ben de naam daarvan kwijt.. Edit: spel zonder grenzen! En iemand noemde de tribe! Wauw dat vond ik ook zo gaaf ja
Ja The A team was ik helemaal weg van! Ik vond Murdoc altijd het leukste. De meisjes uit mn klas waren allemaal verliefd op Face, maar dat vond ik maar een slijmbal.
Hahaha, ja Murdock. Wij hadden een jongen in de straat die eens zei: “Ik weet wat Murdock betekent. Stinkhond.” Whahahaha, je kon ons opvegen.
Spellbinder Sliders Family Matters Saved by the Bell Fresh Prince of Bell Air Sabrina the teenage witch A-team Baywatch Ik kan ze allemaal afvinken. Zo te zien keek ik best veel tv
Veel is al genoemd. Star trek is absoluut een favoriete! Maar deze keek ik ook: Bekijk bijlage 571541 Bekijk bijlage 571542
Ja die waren samen met de smurfen, maar ik kan me nog herinneren dat ik deze versie leuker vond dan die met alleen maar de smurfen haha
Ja klopt. Wij hadden een buurman die Johan heette. Omdat wij altijd grapte dat zijn vrouw dan Pierewiet zou heten. Op een dag kocht hij een vogeltje en die had hij Pierewiet genoemd