Wij wonen in het buitenland en zou graag willen weten welke series programmas jullie peuter kijkt Onze dochter is twee en ik heb geen flauw idee wat geschikt voor haar is uit nederland. Graag iets wat ook makkelijk op youtube te vinden is Bedankt
Van tv programma's kijkt mijn dochter alleen Sesamstraat en Het Zandkasteel (Uitzending gemist) en Juf Roos (RTL XL) Op YouTube kijkt ze Nijntje, Thomas de Trein, Chuggington, Jokie en Jet, kikker en vriendjes, Maya de bij, Kabouter Plop, Ludovic de beer...
Woezel en pip. Zandkasteel. Nijntje. Maar ook K3 en minidisco op you tube, onze peuter is dol op dansen.
Brandweerman Sam, Masha en de Beer, de sprookjesboom (korte eftelingverhaaltjes met hier en daar een liedje), elke videoclip van de muppets (verlos mij hugga wugga, manamana, ode to joy, popcorn), sesamstraat compilaties, het zandkasteel, raad eens hoeveel ik van je hou, en een hoop van bovengenoemde via Zappelin, etc. Bumba kijkt hij ook, maar ik heb de clown een beetje links laten liggen en 'per ongeluk' van de tablet afgehaald. Wat erg hè? Na de 34959342389ste keer kon ik het psychisch niet meer aan. Verder af en toe wel een oude show zoals de film van ome willem of de meneer kaktus show. Maar dat is maar heel eventjes voor een paar minuten leuk, want hij is er nog iets te jong voor.
Hier is onze man ook helemaal gek van little baby bum (educatieve engelse liedjes), bumba en natuurlijk jokie en jet.
Brandweerman Sam, Bruine beer in het blauwe huis, Piglet en dan de Olivia versie, Bibi en Tina (gaat dan vooral om de paardjes hahaha) en nu ineens in Boes Boes (oude filmpjes van vroeger) helemaal in! Uki, Maya de Bij. Bij ons wisselt het elke week. Vindt dagen iets fantastisch en dan moet ik weer iets nieuws zoeken.
Zoek eens naar Tik Tak (van canvas / ketnet). Dat is hier nog steeds goed voor een gebiologeerde baby en peuter-vriendinnetje.
Zappelin met Angelina Ballerina, prinses Sofia, Barbar en de belevenissen van Badou, Nijntje, Woezel en Pip. Ze kijkt af en toe via de iPad naar kindertube.
Dochter 2,5 jaar haar top 5: 1. Billy & Bam Bam, blijft haar favoriet! Erg leuk 2. Pieter Post (/Postman Pat) 3. Dora 4. Pingu 5. Barbapapa 6. Liedjes van K3, of Samson en Gert, m'n oren, aaaaaah Van het kinderdagverblijf kwam ze trouwens thuis met hele verhalen over Jokie, die ging vliegen. Dus ik dacht Yoki, yoghurtdrank, begreep er niks van? Blijkbaar filmpjes Jokie en Jet
Ja, jokie doet het hier ook goed. Miniscule vind ik zelf erg leuk. Ze zingt graag mee met kinderen voor kinderen.
Hahahaha. Ja ik heb ook een bumbatrauma opgelopen met de oudste. Onze jongste is nu dol op Timmy Time. Kijken via Netflix. Kan in alle talen want er wordt niet in gepraat. Verder vooral Nijntje.
Disney channel junior. Mickey mouse clubhuis is ook in het engels te vinden evt op youtube, hier iig favoriet dit kanaal.