Dl (bijna 2,5) kijkt eigenlijk nooit tv, vooral youtube en soms dvd. Dvd: nijntje, sesamstraat, winnie the pooh. Youtube: mickey mouse, jokie, en uitpakvideo's...
Hier fan van Thomas de trein, Paw patrol, Mickey mouse, Jokie en Jet, Sesamstraat en het Zandkasteel. En qua films alleen Assepoester en van muziek eigenlijk alleen maar K3.
Brandweerman Sam, Woezel en pip, nijntje, zandkasteel en k3 op youtube waren bij mijn dochter op die leeftijd favoriet. Mijn oudste is nu 3 en kijkt graag naar prinsessen zoals assepoester, prinses Sofie
kindertijd (is een mix van korte filmpjes incl nijntje, woezel en pip, maar vooral filmpjes over andere kinderen die iets doen), zandkasteel, hoelahoep, op youtube 'super simple songs' (vooral twinkle twinkle littele star)
Dora, Peppa Big, Sofia, Tinkerbell, Zandkasteel, Nijntje, Mickey Mousse clubhuis, ... En K3 af en toe. En soms ook films.
Masha en de beer met stip op 1. Wordt ze helemaal zen van, haha En de speelgoedokter, sofia, en kenny knuffelmonster vallen ook in de smaak. Mijn dochter gaf tot 6 maanden geleden echt niks om filmpjes of tv.