Haha oke ik zit dus al de hele avond youtube filmpjes te kijken van ranzige auto’s die volledig worden uitgepoetst en afgespoten tot ze weer glimmen alsof ze nieuw zijn. En dat is me toch een potje rustgevend Het bouwen van een tiny house of zeecontainer staat ook op mn favorieten lijstje. Wat voor maffe dingen kijken jullie ter ontspanning?
The lockpicking lawyer React channel Truth or drink Brad Mundo die reageert op mensen die hun haar zelf kleuren/knippen Robert Welsh die makeup routines van andere beoordeeld (blijkbaar bevallen judgemental filmpjes me erg goed) Zwangerschapsaankondigingen Soldaten die thuis komen (tranen gegarandeerd)
Ik kan echt heel lang kijken naar productiefilmpjes, dus uit de fabriek op een lopende band, etiketten op een verpakking, of het maken van chocolaatjes, ik geniet gewoon dat het dan gelijk loopt. Ik weet dat het raar klinkt maar dat kan ik uren kijken
Filmpjes van Rufus the couch-kangaroo Heel veel dierenfilmpjes van The Dodo vind ik leuk. Over een zielige hond die niet in bad durft. Of een heel groot konijn die met een klein meisje knuffelt, of een kat die in een ikea poppebedje naast zijn baas slaapt.
Filmpjes vanuit achtbanen of glijbanen in zwembaden. Hebben ze zo'n go pro vast of op hun hoofd. Bob Ross.