Mijn dochter (en wij) vindt animatie niet zo. Maar waar vind ik bijv peter pan of assepoester, peter en de draak.. Of heeft iemand nog andere tips voor leuke films voor (bijna) 4 jarige?
https://www.kindertube.nl/tekenfilms-van-vroeger.html hier vonden ze Boes bijvoorbeeld geweldig :-D en deze: https://www.kindertube.nl/lekturama-luister-sprookjes/lekturama-luister-sprookjes-filmpjes.html heeft mijn dochter heel veel geluisterd (op mp3 hadden wij ze indertijd)
Oh ja leuk al die klassiekers. En hier ook hele dag luistersprookjes op al Zochten een familiefilm ook om te kijken maar voor het meeste is ze net te jong en we hebben geen disney+ helaas @TotalBella
Tip: zoek op Youtube het filmpje van The Snowman. Zo leuk! Duurt niet heel erg lang (ongeveer een half uurtje), maar het is een prachtig filmpje.
Disney+. Binnen 10 min aangevraagd en op je tv te zien. Kost zo'n 6-7 euro per maand en is maandelijks opzegbaar.
Jullie vinden animatie niet zo leuk, maar jullie zoeken tekenfilms voor een 4-jarige? Voor een 4-jarige, met humor voor grote mensen erin, vind ik Madagaskar erg leuk. Er zijn 3 delen en een korte kerstfilm. Te vinden op Netflix denk ik.
Heeft Disney + geen gratis proefperiode meer? Anders zou je een account aan kunnen maken en die binnen die proefperiode weer verwijderen
Youtube: Teddy Ruxspin, Platvoet 1 (komt nog, nu nog te jong (mama dood, ze is dr opa dit jaar kwijt geraakt)) Niet ouderwets maar wel leuk: Cocomelon Bing Pieter Konijn Disney+: Robin Hood (de oude versie) Mickey Mouse Kerstverhalen Verder: Frozen 2 Alle delen van Ice Age Ducktales Mickey Mouse Clubhuis Up! Madagaskar vindt ze niet zo grappig, Minions ook nog niet. Via Ziggo hadden we dan nog een tijd: Spirit - horse of the chimmeron (oid) zit ook ontzettend gave muziek in.
Haha ja die hadden we gisteren op gezet maar vind ze dus niet leuk. Dat 3d animatie bedoelde ik, denk dat ze dat niet leuk vindt en snapt nog net de humor niet misschien..
Pim en Pom? Vindt mijn dochter geweldig, heb je ook een film van. Wij hebben de dvd, dus ik weet niet waar je hem terug zou kunnen kijken.