Mijn dochter heeft voor haar verjaardag een gegraveerd besteksetje gehad. Nu vraag ik me af, is het nou de bedoeling dat je dit gebruikt of is dit voor de sier? Kan het ook gewoon in de vaatwasser dan?
Gewoon gebruiken hoor. Favoriete bestek van de oudste, gelukkig kan het gewoon in de vaatwasser. We hebben voor ieder ook nog een rvs bordje met de naam, wordt ook volop gebruikt.
Wij gebruiken dat ook hoor! Ik heb mn eigen besteksetje van vroeger hier in de la liggen die gebruik ik nog weleens voor fruit of toetje en mn dochter heeft van mn broer voor haar verjaardag een zelfde setje gekregen, antiek dus. Het is geen zilver dus kan gewoon in de vaatwasser. Mn broer heeft wel een zilver besteksetje, die gebruikt hij ook nog (taart en toetjes ) maar wast hij even met de hand af.
Ik zou het persoonlijk wat later gaan gebruiken. Gebruik zelf liever een plastic setje met deze leeftijd.
hier gebruiken we het ook gewoon , ik vind dat de jongste wat beter eet met de rvs bestekjes dan met de plastic besteksetjes die we hebben liggen.
Ik heb die van mezelf zelfs nog in de la liggen en die zien er nog steeds goed uit. Ja ok, wel kraskes door gebruik. Maar naam is nog heel duidelijk hoor. Lekker gebruiken als ze er klaar voor zijn! Zonde om in de doos te laten zitten.
Hier dachten er meerdere mensen orgineel te zijn we hebben per kind 3 gegraveerde bestek setjes..allemaal in gebruik door de oudste.
Gewoon gebruiken! Maar zilver (of verzilverd) en RVS mogen niet sámen in de vaatwasser. Dus als het zilver is en de rest van je bestek is van RVS, dan zou ik het toch met de hand afwassen. Is het bestekje zelf RVS, dan kan het natuurlijk wle in de vaatwasser.