Heeft jouw kind ook wel eens in een programma of het nieuws gezeten of in dezelfde krant gestaan? Ik ben wel benieuwd hoeveel 'on' bekende nederlandertjes wij hier hebben :-D Die van mij was gisteren op het regionale nieuws!
Heb in Dronten wel eens in de krant geweest met een foto dat ik bij sinterklaas sta. Op de LTS was ik op zat hadden ze elk jaar een leerling van het jaar bij de diploma uitrijking. en dat ben ik dus geweest. Dik in de krant, en op de tv. Verder heb ik op folder materiaal van six flags holland gestaan met mijn hoofd.
Mijn dochter had een boek gewonnen bij de bieb en toen stonden wij met een foto in de Reclamix (krantje voor Wijhe en omstreken)
Ja die van mij al meerdere keren in de krant. Zowel regionaal als landelijk. Elke keer puur toeval trouwens, en er zal weinig bekends aan zijn haha.
Die van mij staat met z'n dikke kop gewoon overal vooraan. En ja, ik bewaar dat soort dingen wel. Gaan in het fotoboek.
Ja mijn oudste op Tv Gelderland en in regionale kranten, als baby iets gewonnen. Hoorde een bon van 250 euro van kleertjes.com bij dat was het leukste haha
Oudste connercieel postcode loterij, commercieel aegon, figurant spangas en in vakantiefolder. Jongste periode lana gtst, aegon reclame, vakantiefokder en figurant spangas. We proberen zo goed als het alles op te nemen/krijgen. Leuk voor later
Mijn zoontje niet. Ik wel, mijn moeder deed ooit mee aan een programma en dat ging deels ook over mij.. vond het vreselijk de hele dag zo'n film ploeg.
Ik sta regelmatig in de Wij Jonge Ouders met mijn dochter toen ze nog klein was. Die foto's blijven ze soms hergebruiken! Wel leuk.
In het lokale krantje, het wijkkrantje en in het AD. Verder nog op de site van een fotograaf. Vaak gewoon toeval.
Mijn zoon is model geweest voor de Prenatal, en de foto word vaak gebruikt voor fb-winacties. Heb m al 3x voorbij zien komen.
Mijn zoon ooit eens in de regionale krant omdat er een nieuwe speeltuin geopend werd en hij was daarbij. Uiteraard uitgeknipt en bewaard. En ikzelf, een jaar of 25 geleden toen ik auditie deed voor de rol van Toet (geloof ik) voor de film Flodder. toen stond ik met een vrij grote foto in het AD
mijn zoon rende voorbij toen ik stond te praten met Rob Verlinden in onze tuin en ze stonden samen in de regionale krant met een artikel over het programma en een foto van hun tussen de bloemen, verder hebben mijn zonnebloemen er een paar keer ingestaan omdat ze ver over de beloofde 2 meter heen waren.