1.mijn eigen kameleon van een foto en met zijn eigen as (overleden) mee getatoord maar daar onder zat Dopey van de zevendwergen als je goed kijkt zie je hem nog zitten
en de laaste op me pols mijn oudste dochtertje haar naam en datum en onze trouwringen nu moet ik nog verzinnen voor onze 2e dochtertje
Mrsnuke : duidelijke mooi geschreven mooie letters Bengeltje86: heel mooi met die 2 handjes waanzinnig mooi
Bekijk bijlage 216563 Me eerste (door een amateur, heb het overlaten doen in een shop want hiervoor zag het er niet uit. (nog steeds niet maar goed) Bekijk bijlage 216564 Me sterrenbeeld. "stier"
Bekijk bijlage 216565 Dan nog de naam van mijn vriend op me rechterboven arm. Bekijk bijlage 216566 en deze is van mijn vriend mijn naam op zijn rechterboven arm
Op mn pols: Bekijk bijlage 216569 Met gsm gemaakt dus slechte kwaliteit en lijkt zo mss scheef maar dat is niet zo
Leuk! Weer heel veel erbij die nog niet geshowt zijn maar als ze al wel geshowt zijn mogen ze best nog een keer hoor! Hoe meer hoe beter.....
Heb de pootjes van m'n hondjes op m'n bovenarm. Wil nu Stijn op m'n pols laten zetten, hoe origineel Weet alleen nog niet hoe of wat, of ik er nog een afbeelding bij laat zetten en welk lettertype. Heb al wel leuke voorbij zien komen hier
Tattoo staat nu denk ik ongeveer een jaar of 4 op mijn bovenrug. Bovenste pootje staat symbool voor mijn 3 katten. Onderste pootje is een afdruk van mijn hond zijn poot. ze zijn trouwens over getekend van een foto en dus niet een standaard afbeelding uit een pc