tv

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavd, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben sinds een jaar een platte, maar dat is ook alleen maar omdat we die van mijn schoonvader hebben gekregen. Anders hadden we nog steeds een dikke, hij deed het nl nog prima.

Voor boven hebben we sinds zaterdag ook een platte.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ken eerljk gezegt niemand met z.n oude tv. Als het aan mijn had gelegen had ik mijn oude tv gehouden tot hij stuk was maar goed mijn partner is van de luxe en zelfs mijn dochter heeft een plat tv'tje. Wij Zelf hebben beneden een 107 cm Samsung 3D led tv sinds de zomer. Deze nam de plek in van onze oudere tv van toen een jaar oud ( Philips 107 lcd scherm ook dus net nieuw maar led ws beter blabla). Wij hebben vrijwel meteen een plat scherm gekocht toen ze uitkwamen. Toen ruim 1000 euro voor een normaal breedbeeld formaat zonder luxe :). voor dat geld heb je nu bijna een 3D :). Voor mijn hoeft het allemaal niet zo

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wij hebben nog een grote joekel van een tv.
    Nou ja groot, het beeld is niet groot (60 cm ofzoiets?) maar zo'n diepe en geen platte bedoel ik dan.

Ach, we hebben m gekregen en hij doet het prima dus zolang ie niet kapot gaat gaan we ook geen nieuwe kopen.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog een 'ouderwetse', evenals boven op onze slaapkamer (zo'n kleintje). Mijn man wil wrsch in januari (uitverkoop) kijken, maar als t alsnog te duur is, doen we het nog niet.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Een platte maar dat is meer omdat de ander slecht werd en veel te klein voor de nieuwe zitafstand.
    En staat wat netter op het dressoir hihi.

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Oh en hier ook geen vaatwasser en droger hoor..

Interesseert me niks wat mensen daarvan vinden, we hebben er geen geld voor en ik ga niet dood van met de hand afwassen! Scheelt ook nog eens flink in de energiekosten dus ik denk dat er hier de komende 5 jaar zeker geen vaatwasser en droger komen.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook nog een dikke maar hij begint wat te haperen soms. Als ie t niet meer doet, komt er een platte.
    Hebben deze nu 5 jaar denk ik en toen waren de platte nog een stuk duurder.

Boven komt er binnenkort een platte, ik wil graag tv boven hebben, dus een mooi verjaardagscadeau.

Hier wel een droger maar die staat ongeveer 1x per week aan.
    Vaatwasser komt er misschien straks met de 2e, vooral mn man ergert zich elke avond aan de afwas ;)

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.280
    113
    Centrum Belgiƫ
    Hier een LCD en een plasma flatscreen. Hebben ons geen cent gekost: op 2 maanden tijd wonnen zowel ik er 1 als m'n vriend. Lekker meegenomen :)

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier komt er morgen een nieuwe tv, een platte want de andere is stuk (was ook al meer dan 10 jaar oud). Droger heb ik sinds vorig jaar want kon mn was niet meer kwijt in ons appartementje (ja of in de huiskamer maar dat is ook zoiets). Vaatwasser hebben we niet.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    ja en nee

het is maar net wat je belangrijk vindt.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier beneden en boven een flatscreen, maar alleen maar omdat de oude kapot was (beneden) en omdat we boven geen ruimte genoeg hadden voor die dikke die we hadden. Normaal komt er (wat dat betreft) hier pas iets nieuws als het oude kapot is. Dus zoland hij het nog goed doet... lekker houden!

12. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Wij hebben een Samsung 3d tv.. :) en ook op de slaapkamer een platte. Mijn moeder heeft wel nog gewoon een 'oude' tv in de woonkamer staan. Vind het zelf niet ontzettend belangrijk en zou er ook niet van opkijken als ik het bij iemand zou zien..

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij ook een flatscreen, en nu ik zo nadenk.. ook niemand meer in de omgeving die nog een ''oude'' tv in huis heeft staan

Deel Deze Pagina