Barbara onze eigen Nederlandse Adele!!! wauw!! dat hadden gewoon 4 10nen moeten zijn.. kom op 10nen voor sandra en leona ook voor barbara (voorgaande weken)
Kom ik weer aan..... Ik vind dat Barbara goed is, maar er zijn betere vind ik tot nu toe. Ik zou het al erg prettig vinden als ze iets anders doet dan precies Adele nazingen.
Ben benieuwd wat ze volgende week zingt.. Eerlijk is eerlijk, Adèle paste wel enorm goed bij haar stemgeluid
Vond laurrhie maar zo zo.. die tessa vind het een aparte muts maar kan wel erg van haar stem houden zeg.. mooi gedaan.
Ik vind dat nu Laurrhie eruit moet. ze heeft een rescue gehad. maar weer niet gepresteerd tov de andere 3. die zijn vreselijk veel beter. en er kan van die 3 geen slechte afvallen.. ze hadden allemaal over de coaches verspreid moeten zitten..
Wauw, ik vind Sandra echt geweldig!! Jammer dat zij, Tessa en Leona in een team zitten, want zij zijn eigenlijk mijn top drie. Ok, Barbara mag er ook bij. En Marjet vind ik ook wel super goed in het Nederlands zingen! En Johannes gun ik het wel echt, en nee ik ben geen Fries, maar een echte Brabander
En die Johannes snap ik ook niet hoor. Zingt geinig, maar het is net of je naat iemand kijkt die staat te karaoke zingen, vind er niks aan.
Barbara en leona vind ik geweldig. De rest vind ik niet heel bijzonder. Floortje vind ik zo verschrikkelijk nep. Zo verbaasd als ze goed commentaar heeft gehad, maar volgens mij is t allemaal gespeeld. Nee vind d'r niks aan. En de jury snap ik soms ook niet.
Ik vind Sandra wel goed maar niet mijn smaak. Tessa daar in tegen WOW!! En Ivar ook! En nee niet zij uiterlijk maar wel zijn muzikaliteit! En Barbera wowwww
Ik ben een beetje moe van de TVOH, We hebben het geeneens afgekeken. Ik snap de jury soms ook niet helemaal en ik irriteer me aan Van Velzen al meerdere weken. Commentaar ed maar zelf kan die ook geen goede noot zingen.Ik vind het allemaal een beetje overdone met heel die shows eromheen.Laat die mensen een liedje zingen en niet dat gehuppel over dat podium. Die Johannes kom op dat is toch geen gehoor.Iemand met een beetje stem kan een leuke karaoke neerzetten maar wordt toch echt niet de TVOH,Ben er klaar mee!!