Wat mij opvalt is dat als ze een stukje filmen in de red room dat Winston steeds mensen duwt als hij klaar is met praten met ze... Zeker een keer of drie gezien gisteren... Je ziet ze gewoon even wankelen wanneer hij wegloopt.
Ik vind van Velzen trouwens zoooooo vreselijk zingen...hij klinkt als een tekenfilmfiguur...zet zo een gek stemmetje op Als ik hem op de radio hoor klinkt het helemaal niet zo??
Dat zei ik ook al tegen mijn vriend gisteren..Ze is denk ik best aardig, maar ga niet zo nep doen over commentaar en dat je door bent. Want ze weet heus wel dat ze kan zingen... Sandra vind ik echt geen moer aan. het is net een krolse kat man, als zij dr mond open doet..Zal wel 1 van de weinig in NL zijn die er zo over denkt. Haar auditie was leuk maar verder nee dank je. Barbara is mijn favoriet!! Wat kan dat mens zingen zeg jezus!!! Leona vind ik ook erg goed en Tessa na gisteren ook. Daarna denk ik Marjet, heel leuk dat zij in het NL zingt. (al hoop ik niet dat zij in de liveshows ook maar 1 nr van Ilse de Lange gaat zingen ieeewwl) Ivar is wel oke en Johannes is wel beter geworden, maar mag er nu van mij wel uit. Dan had Laurrhie van mij nog een kans mogen hebben. De rest weet ik niet meer, dus is al totaal niet interessant meer. Ik denk dat van Velzen (wat knijpt hij altijd met zijn stem als hij zingt) en Nick&Simon de minste teams hebben. Borsato en Trijntje hebben de beste teams imo
Ik snap niet wat iedereen zien in die Leona. Ze zingt geweldig, maar daar koop je toch geen cd van? Ze is toch totaal niet onderscheidend? Als we het dan over onderscheidend hebben dan denk ik dat Barbara, Tessa en Sandra dat zijn. De rest is allemaal dertien in een dozijn-geluid. Die ben je zo weer vergeten na dit seizoen...
Wat ik niet begrijp is waarom de jury punten mag geven aan de eigen kandidaten uit uigen team. Dat vind ik een beetje bizar want zo kun je standaard voor je eigen teamkandidaten 10-en geven en voor de andere kandidaten lagere cijfers. Barbara vind ik goed, Johannes snap ik niks van, dat klinkt toch nergens naar? Sandra vind ik overrated, die kan maar op 1 manier liedjes zingen (op die langzame lijzige sleperige manier en bijna valse toon), Leonna erg goed. Floortje kan ook maar op 1 manier zingen, dat harde rockerige schreeuwerige. Verder zitten er een aantal nog tussen waarvan ik denk ´heuh´?!
heb je zijn uitspraak wel eens gehoord tijdens het zingen? zelfs op cd! die mag ook wel eens op les! Idd. vogens mij zou zij nooit echt een leuk dansnummer kunnen zingen. een cd van haar zou heel eenzijdig vol met ballads staan. Leuk voor als je eens een emotionele bui hebt, maar niet om een hele show van te moeten meemaken, ik zou me doodvervelen. ja en dat is het hem nou juist! Barbera heeft heel erg de stem van Amy Winehouse en van Adele, ze krijgt van Marco die bijna een plaatselijk hoogtepunt door haar bereikt alleen maar dat soort liedjes te zingen, waadoor ik het idee hebt dat ze meedoet aan een soundmixshow. Ik was blij dat VanVelzen hier ook iets over zei en hopelijk gaat ze volgende week eens iets anders zingen. @ivar: zo bizar! 2 jaar terug ofzo stond ie met zijn gabberhoofd in de auditieronde van Xfactor en hij was zijn tekst vergeten! en hij zong ook barslecht (zo erg dat ik het me nog kan herinneren) en nu? wat is er in hemelsnaam gebeurd dat ie ineens zo veel beter kan zingen? @stemsysteem: klopt ook voor geen kanten he? ze gooien de lijnen al open voordat kandidaat nummer 1 begint te zingen en voordat kandidaat nummer 4 uberhaupt aan de beurt is kan kandidaat 1 dus al heel wat voorsprong hebben met smsjes. ach ik kijk voor de optredens en of ik zelf kan ontdekken wat er goed en /of fout aan is Ik zie het niet gebeuren maar ik gun het Floortje wel te winnen (als ze eindelijk van die vreselijke dansnummers afkomt) juist om eens flink wraak te kunnen nemen op Raffaella die geloof ik ook eens meegedaan heeft met TVOH maar niet verder kwam dan de auditierondes
Floortje gaat niet winnen. Die kunnen ´ze´ namelijk niet meer kneden en ook geen wurgcontract aansmeren. Daarvoor zit ze al teveel in dat vak. Nee het wordt een nobody die gaat winnen. Ook niet die Sandra, daar hoor je al teveel van dat het continue hetzelfde is, dat sleperige zingen. Alsof je in een auto rijdt met 4 lekke banden.... Tja wat blijft er dan nog over? Ik vond Leona ook erg goed. Helemaal die hoge uithaal van vorige week I just want to make love to you. Je moet ervan houden, maar zelfs als je dat niet doet, die stembeheersing is echt heel erg goed. Maar waarom nou weer een Bon Jovi liedje...... zucht......
Vinden jullie Eyelar ook niet qua stem 100% het zelfde klinken als Esmee Denters?? Ik vind haar echt precies lijken...
Mijn favoriet is Barbara! WOW wat kan zij zingen zeg! Haar vriendin ( chantal Lefeber) is makelaar bij ons in de streek, dus die kom ik regelmatig tegen met huizen bezichtigen
op nu.nl staat dat ze stemproblemen heeft en dat ze denkt dat een arts gaat zeggen dat ze rust moet nemen. Wat zou dat dan betekenen voor haar deelname aan de show?
nou ja ze heeft iig niet gewonnen. sorry ik vind er echt helemaal niks leuks op zitten ik vond dat nummer van Bon Jovi juist leuk! lekker gewaagd buiten je comfort zone!
niks, gewoon een slap excuus voor af en toe vals mogen zingen! Wat mij wel opvalt, bij Floortje zie je dat ook en die Claudia had dat ook, dat de meesten denken, hoe harder ik ga zingen (schreeuwen) hoe beter men het vindt. En zo help je je eigen stembanden naar de gallemiezen. Zingen is niet heel hard zingen, en dan ook nog eens met een hele beroerde microfoontechniek.... Anja, Tessa en Marjet vind ik een beetje nietszeggend, wel goeie zangeressen, maar het blijft, bij mij althans, niet hangen. En wat die Johannes er überhaupt nog in doet.... dat brengt een nogal twijfelachtig iets over het hele programma.... laten we eerlijk zijn, dát is niet de voice of holland. Misschien die van z´n woonplaats, maar niet van holland. Salome vind ik irritant kinderlijk stemgeluid. Blijft Mamee over. Het zal uiteindelijk gaan tussen Leona, Barbara, Sandra en Floortje denk ik. Winnaar 1 van de eerste 2.