Hahaah idd die Johannes! Vond het wel aandoenlijk dat hij er zo'n zin in heeft iedere keer....heerlijk om te zien!
Mijn favorieten zijn Ivar en Tessa. Vind hen allebei een heel onderscheidend en mooi geluid hebben. Zullen niet winnen. Ben toch bang dat Sandra wint. Vind haar net een blonde Trijntje, qua uiterlijk. Ze praat ook hetzelfde! Qua zang vind ik haar verschrikkelijk. Verder vind ik Barbara erg goed, maar teveel Adele. En Leona vind ik niet veel bijzonders eigenlijk. Floortje vind ik goed, maar dat is toch wel een beetje geweest.
pff hoorde vanmiddag dat liedje van Sandra op de radio, wat een zeiknummer, ik werd er onpasselijk van en heb hem afgezet. Dus zelfs voor op de radio hoef ik haar niet meer te horen
Ik vind Sandra dus juist wel goed.... Ik ben wel eens met dat ze een bepaald genre goed zingt, maar is dat zo erg dan? Dat doen uiteindelijk toch de meeste zangers/zangeressen. Juist op de radio vindt ik het prachtig klinken, ik kan er helemaal in op gaan.
Ah gos.... kom maar hier... hier (kusje op voorhoofd) ... het gaat wel weer over hoor..... Vanavond gaat onze Vries eruit en kan ik mijn doedelzak weer op zolder gooien, of dat kindje gaat eruit, hoe heet ze..Salome.., Marjet of Eyelar (hoewel die laatste best wel goed is) en Tessa, hoewel die laatste ook nog wel eens heel onverwacht de winnares zou kunnen zijn. Jong, ongekneed, dus ideaal. Ben benieuwd.
Ik hoop het ook! Hij is zo lekker nuchter, en vind alles wel best....Hij kan wel trouwens wel zingen, hij moet alleen zijn stem nog een beetje onder controle krijgen..... En dat gezeur van de coaches over andere nummers vind ik maar dom, want er zijn genoeg zangers/zangeressen die in een bepaalde stijl zingen, en niet andere genres....
Moeten we vanavond ook weer naar dat geluid van een auto met 4 lekke banden luisteren? Ik ben weer benieuwd naar Eyelar, ik luister graag naar haar Doe Marjet maar weg!
ja okee dat snap ik, maar in het geval van Barbara is het wat anders. Zij heeft een stem die heel erg lijkt op die van Adele en Amy Winehouse, daardoor wordt het gewoon een soundmixshow als ze steeds die specifieke nummers zingt. Ik heb woensdag the voice real life gezien waar ze een stukje van Rihanna zingt. Je hoort dan wel een beetje Adele in haar stem, maar het is een heel ander nummer.