Mag ik even klagen? Johannes is niet de beste zanger nee, maar hij zong vandaag geen noot vals en klonk als een ouwe rocker. Hoe oud is dat jong? Als je dan niet omdraait, nee, niet fair. Een onvoldoende is als zang eht ondermaats is en dat was Johannes echt niet! Maar hij is wel door hoor; gunfactor en deze week ben ik het daar echt mee eens! Nee, die Naame dan, die heeft een mooie stem, maar zingt sinds de blind auditions al meerdere noten vals. En Salome was ook niet goed, wat een gepiep zeg.
ik vind johannes juist leuk! maame gaat wel en salome vind ik dus niet zo leuk.... hoop dat johannes wel doorgaat.
Wat Roel al zei: Beyonce is een 10 dus zij een 6,5. Echt niet goed hoor, doe dan een makkelijker liedje.
Brrr, ik krijg echt de rillingen van Johannes. Eruit met die gast. Salóme vond ik net wat beter dan Maame, maar ook Salóme was niet briljant. Salóme is een nichtje van mijn collega, dus ik hoop natuurlijk wel dat zij doorgaat . Maar eerlijk is eerlijk...van Team N&S zit sowieso niet de winnaar van TVOH.
Johannes gaat vast wel weer door. Ben vooral benieuwd wie er in team trijntje uitgaat.. Daar zitten alleen maar goeien in..
Ik vond het ook niet eerlijk Johannes een 5 geven. hij is geen voice. maar hij zong wel goed en hij groeit en gaat vooruit. om dan alleen een onvoldoende te geven om je statement te maken.. nee sorry misser voor mij! vind het een leuke gozer! mag door van mij. ander genre liedje ben wel benieuwd hoe hij dat doet. zijn zang was echt niet slechter dan de andere 2. ben benieuwd...Johannes mag van mij door. salome vind ik schel.
Whaaaaaaaaa GE-WEL-DIG!!!!!!!! 85,1 % voor Johannes..!!!! Kon Salome nog zwarter kijken..haha ook niet echt sportief! Helaasssss..