Niet opgelet, maar ze moet nog maar n weekje genieten want volgende week gaat ze echt naar huis! Anders ga ik erheen en gooi dr persoonlijk van t podium af
Vorige week was ze ook niet als eerste door hoor, dus zo verrast zal ze nou ook weer niet zijn geweest.
He bah, Sandra door! Als Tessa net zoveel punten had gehad van de jury was zij door geweest. Ivar heeft wel wat; mooi randje en beleving, echt zuiver is ie nooit. Maar goed, die gaat nog wel een rondje door. Anja moet weg.
Vindt ze eigenlijk vanavond allemaal beetje tegenvallen... Wat is die van Velzen een zuurpruim vanavond zeg, hij geeft wel hele magere cijfertjes!
Bij deze alvast mijn excuses aan de friezen onder ons, maar ik moet dit even kwijt. IK KRIJG HET SCHIJT VAN ALLE FRIEZEN DIE OP JOHANNES STEMMEN. HIJ VERDIENT GEEN PLAATS IN DE FINALE EN IS NIET THE VOICE OF HOLLAND! maar dat is mijn bescheiden mening Zo, klaar!
Van Velzen is gewoon stik jaloers dat Marco WEL zuiver kan zingen en hij 9 vd 10 noten vals zingt. Nja sorry voor de Van Velzen fans, maar ik kan hem niet luchten of zien. Zeikwijf is het. Jammer van Tessa! Benieuwd naar Barbara! X
vind ze alle 3 in dat team niet geweldig, dus tja kan me niet voorstellen dat 1 van hun 3 de winnaar gaat worden. leona vind ik juist wel leuk, jammer dat sandra door is, al vind mijn man haar wel mooi zingen, maar ik vond tessa ook leuker. heb het team van roel gemist, wie is daar afgevallen.