Nou barbara had mooi gezongen! super. wel vreemde reacties? barbara is publiekslieveling.. en dan doe je verbaasd?
Me is very happy too! En Marco is gewoon een hypocriet mannetje! 2x baalde hij e-norm toen Anja door ging en nu doet hij alsof hij het zo erg vindt!
Ooh dat zou geweldig zijn!! Zie alweer dat optreden van John Williams voor me in Let's dance.. Alle the single ladies John Williams - Beyonce (Single Ladies) HQ - YouTube Goooo Johannes!
Dat zijn ze wel degelijk! Ja hij word misschien niet the voice of holland. Maar hij staat er wel brood nuchter en geniet gewoon van alles. De andere doen er heel veel aan, om aandacht te krijgen, en allemaal poespas, nederland houd daar volgens mij helemaal niet van....En net als simon zei gister, iemand met een prachtige stem hoeft nog niet de hele zaal mee te krijgen, en johannes heeft dan wel een rock stem (wat ik overigens mooi vind) maar die krijgt de zaal wel mee!! Ik denk dat hij volgende week salome er wel uit krijgt. Ik hoop het iniedergeval hihi Hij mag van mij nog wel even blijven! Moest overigens wel een beetje om zijn vriendin lachen. Die lachtte aan het eind van de show als een boer met kiespijn toen die meiden hem even pakten
Ahhhh helemaal geweldig, dit heb ik nooit gezien!! Zou wel een stunt zijn als johannes, beyonce gaat zingen hihi....
Ik vond het ook erg flauw dat Trijntje en Marco niet draaiden voor Johannes. Zo van: je krijgt toch wel genoeg punten, dus ik zie van de beoordeling af. Ik vond het toch wel minstens een voldoende waard. Vond zijn optreden ook vele malen beter als die van Salome. Die zich overigens wel heel erg heeft laten kennen nadat ze haar cijfers kreeg. Johannes lacht tenminste nog, zij loopt met een chagrijnig gezicht het podium af. Je kan beter met opgeheven hoofd het podium aflopen.
Daar kwam het wel op neer. Zeiden ze toch ook. Wat we ook stemmen je gaat toch wel door....Dus ja met andere woorden, waarom moeten we je nog hoge cijfers geven, maar ze hadden zeker wel om kunnen draaien met een voldoende! Die Salome haar hoofd stond op onweer. Die was het er zeker niet mee eens. Elke keer als Johannes lage cijfers had, ging ie nog met een smile van het podium af. En Salome komt er af met een kop als onweer, dan laat je je echt kennen!!
Vond trouwens dat ze bij andere constant met 8 en 9 beoordeelde en bij hem idd een onvoldoende. Geweldig dat hij zoveel stemmen kreeg van het publiek hahaha
Ja terwijl ze niet eens allemaal zuiver zongen. Maar goed hij heeft de jury de mond gesnoerd hihi.....
Publiek wilde Marco gelijk geven denk ik. Hoe meer commentaar, hoe meer stemmen hij krijgt. 85%.. Geweldig
Ja precies.....wat hebben die punten dan voor een zin... "nee we kijken over het hele gedeelte van de serie" blah blah.... komt hij..."nee je was gewoon niet goed vandaag" huh?
Ze l*llen zich zelf steeds vast. Maar goed moeten ze zelf weten, onze fries zit er nog in , en hopelijk snoert ie ze volgende week hun mond weer hihi