TVOH - Live shows!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Josien, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Barbara was wel goed, maar ik zat steeds te wachten op 'het'..
    En het kwam nooit haha :p

2. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oehh.. spannend spannend spannend!!!!!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Nou barbara had mooi gezongen! super. wel vreemde reacties? barbara is publiekslieveling.. en dan doe je verbaasd?

4. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Yeeeeeeeesssssss yes yes yes yes Me is very very happy!!!!!!!!!! :D :D :D

5. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Whaaaaat?? Wie wie wie.. hahahahaha niet gezien!! :p

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Me is very happy too!

En Marco is gewoon een hypocriet mannetje! 2x baalde hij e-norm toen Anja door ging en nu doet hij alsof hij het zo erg vindt!

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Anja: echt gevalletje read my lips. Yuch!:x

8. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Oh oh oh niet best! :p

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens!!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Trijntje en Marco misschien te arrogant om te draaien voor een jonge rocker?

11. Luja

Luja Niet meer actief

Ooh dat zou geweldig zijn!!
    Zie alweer dat optreden van John Williams voor me in Let's dance.. Alle the single ladies:)
    John Williams - Beyonce (Single Ladies) HQ - YouTube

Goooo Johannes!

12. Troelala21

Dat zijn ze wel degelijk! Ja hij word misschien niet the voice of holland. Maar hij staat er wel brood nuchter en geniet gewoon van alles. De andere doen er heel veel aan, om aandacht te krijgen, en allemaal poespas, nederland houd daar volgens mij helemaal niet van....En net als simon zei gister, iemand met een prachtige stem hoeft nog niet de hele zaal mee te krijgen, en johannes heeft dan wel een rock stem (wat ik overigens mooi vind) maar die krijgt de zaal wel mee!! Ik denk dat hij volgende week salome er wel uit krijgt. Ik hoop het iniedergeval hihi :p Hij mag van mij nog wel even blijven!

Moest overigens wel een beetje om zijn vriendin lachen. Die lachtte aan het eind van de show als een boer met kiespijn toen die meiden hem even pakten :cool:

13. Troelala21

Ahhhh helemaal geweldig, dit heb ik nooit gezien!!

Zou wel een stunt zijn als johannes, beyonce gaat zingen hihi....

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vond het ook erg flauw dat Trijntje en Marco niet draaiden voor Johannes.

Zo van: je krijgt toch wel genoeg punten, dus ik zie van de beoordeling af. Ik vond het toch wel minstens een voldoende waard. Vond zijn optreden ook vele malen beter als die van Salome. Die zich overigens wel heel erg heeft laten kennen nadat ze haar cijfers kreeg.

Johannes lacht tenminste nog, zij loopt met een chagrijnig gezicht het podium af. Je kan beter met opgeheven hoofd het podium aflopen.

15. Troelala21

Daar kwam het wel op neer. Zeiden ze toch ook. Wat we ook stemmen je gaat toch wel door....Dus ja met andere woorden, waarom moeten we je nog hoge cijfers geven, maar ze hadden zeker wel om kunnen draaien met een voldoende!

Die Salome haar hoofd stond op onweer. Die was het er zeker niet mee eens. Elke keer als Johannes lage cijfers had, ging ie nog met een smile van het podium af. En Salome komt er af met een kop als onweer, dan laat je je echt kennen!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vond trouwens dat ze bij andere constant met 8 en 9 beoordeelde en bij hem idd een onvoldoende.
    Geweldig dat hij zoveel stemmen kreeg van het publiek hahaha

17. Troelala21

Ja terwijl ze niet eens allemaal zuiver zongen. Maar goed hij heeft de jury de mond gesnoerd hihi.....

18. Within

Within Niet meer actief

Publiek wilde Marco gelijk geven denk ik. Hoe meer commentaar, hoe meer stemmen hij krijgt. 85%.. Geweldig :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies.....wat hebben die punten dan voor een zin...

"nee we kijken over het hele gedeelte van de serie" blah blah....
    komt hij..."nee je was gewoon niet goed vandaag" huh?

20. Troelala21

Ze l*llen zich zelf steeds vast. Maar goed moeten ze zelf weten, onze fries zit er nog in :D, en hopelijk snoert ie ze volgende week hun mond weer hihi :cool:

Deel Deze Pagina