ja dat was uiteraard te verwachten! salmslaatje eruit, jezus wat een kop trok die zeg! maar menn wat een irritant hoog kinderstemmetje heeft ze zeg, pastte idd totaal niet bij het nummer, misschien moet ze iets met kleuterliedjes gaan doen? Maame heb ik niet goed kunnen beoordelen, manlief maakte een opmerking waardoor ik in een lachsalvo bleef hangen. Floortje vind ik nog steeds erg schreeuwerig zingen, dus het ligt niet aan de dancenummers. Eyelar vond ik een stuk beter. Marjet niet slecht, jammer dat ze eruit ligt, maar ze heeft de hoofdprijs al, ze gaat trouwen Tessa vond ik echt heel goed, je zag echt onwijs de emotie op haar gezicht en die stem! ze klinkt heel erg naar Alanis Morrisette Sandra had duidelijk haar slechtste optreden tot nu toe, timing was ver te zoeken en ook sommige stukken heel wankel Leona is wel mijn favouriet van trijntjes team! ik hoop dat zij volgende week doorgaat naar de finale en dat ze niet teveel last heeft van haar stemproblemen. Marco's team heb ik niet alles van meegekregen. in de reclame voor dat Barbara moest zingen vielen spontaan mijn luiken dicht. dus ik lees zo wel even terug wie er van hun uitligt. Ik moest wel weer vreselijk lachen om Roel. Marco had bij iemand van Trijntjes team een hoog cijfer gegeven en zei dat hij daarom ook wel even wat wilde zeggen. Waarop Roel aan Marco vroeg: "Oh je geeft hoge cijfers om spreektijd?" Want idd het valt mij en zelfs manlief ook op dat Marco wel erg vaak aan het woord is @rode lintjes: beetje de plank misslaan, het is vandaag pas wereld aids dag
Helemaal mee eens, Wordt kotsziek van die gozer blehhh met dat geschreeuw op het podium,ik kan het niet meer aanzien, om 22 uur hebben we de tv uitgedaan en zijn gaan slapen, Wat een domper dit seizoen,
nee dat kan hij niet, hij wint puur op stemmen van het publiek. Heel Friesland stemt op hem omdat er geen Elfstedentocht is en er niks anders te doen is ... Zijn engels is niet om aan te horen. Het is niet The Voice...niet van Holland in ieder geval. Tis wel een heel leuk jong, echt een nuchtere Hollander die je gewoon ziet genieten als hij aan het zingen is en zoals hij gisteren met die dansers aan het flirten was, dat was echt leuk om te zien, maar goed zingen... nee....
Vond het zonde van Tessa, zij stond al twee rondes zo mooi te zingen, Maarja Sandra en Leona ook alleen vond ik Sandra dit keer minder boeiend dan Tessa..
Ik vond hem dit keer wel een stuk beter zingen dan de vorige keer. Jammer dat hij zo word afgekraakt hiet zeg. Er zitten zoveel 'slechte' stemmen bij dit keer toch. Maame vind ik ook overschat. Zij zong ook vals. En Salome net zo. Dan kijk ik liever naar Johannes die tenminste straalt. Nee ik ben geen fries. De winnaar is voor mij Leona. Sandra is ook goed, maar naar mijn mening ook overschat. Zou wel grappig zijn als johannes straks in de finale staat en dan met de meeste stemmen wint. Hoewel ik denk dat er daarvoor te weinig friezen voor zijn
Inderdaad. Hij zal het leuk doen tijdens een avondje karaoke, maar zingen kan hij echt niet. Hij zet gewoon een 'stoer' stemmetje op vind ik, het is echt geen rockmaterial... Het is gewoon weer super Nederlands om massaal op de underdog te stemmen, heel jammer... Ook super balen dat Tessa eruit is, want die vond ik echt mooi zingen, die Sandra gaat vervelen. Daar wil ik geen hele cd van horen, want het klinkt allemaal hetzelfde. Ik ben voor Barbara!
Geweldig om te zien hoe Johannes het elke keer weer flikt en ja ik ben een echte Fries heb trouwens niet gestemd hoor. Sandra wordt eentonig elke keer hetzelfde geluid. Tessa vond ik gisteravond super goed beter dan Sandra en Leona en Floortje. Floortje vind ik sowiezo overschat goed ze heeft een leuke stem,maar voor de rest nee dank je De finale is als volgt Leona,Sandra en Floortje en dan ook als 1,2 en 3 Leona wint. Trouwens Trijntje Oosterhuis mag er van mij ook wel uit,want Johannes krijgt slechte cijfers vanwege zijn genre elke uitzending opnieuw,maar over Marjet word niets gezegd (de hele tijd nederlandstalige muziek) idem dito als Sandra.
ik ga voor barbara... die floortje komt me me strot uit... al whoeeeeeehoooeeeeeeesss ahhhhaaaaasssss en irie atlips... ga gewoon zingen en niet constant maar laten zien hoe hoog je wel niet kan zingen... dat weten we nu wel... zo pffff dat moest eruit... johannes is een flapdrol die zijn piepelorres achter na loopt... kansloos.. kan niet zingen.. hij moest zich schamen...
Hahaha Salome wat een sore loser is zij zeg! En die stem was idd toch irritant. Tessa kan mooi zingen, maar ik vond haar niet leuk over komen. Sandra vond ik alleen bij de auditie leuk, nu vind ik dr maar irritant. Ze zeuren wel over Barbara die telkens Adele zingt, maar Sandra kan ook maar op 1 irritante manier zingen. Johannes, tja, hij is geen wereldzanger en ik denk ook niet dat hij in de competitie thuis hoort. Het is niet fair tov degene in zijn team die wel echt kunnen zingen. Leona en Barbara zijn voor mij absoluut de 2 enige waardige finalisten. Anja vond ik een vreselijke stem hebben en ik ergerde me aan haar scheve mond de hele tijd. En dan die vergelijking met Lisa Lois door een hoop mensen, whahha nou Lisa kan 10x beter zingen. (voor degene die niet meer weten wie het is, zij heeft in 2009 , XFactor gewonnen, is nu bezig met touren en er komt een nieuw album uit) Eyelar was ik vergeten, dus die voegt voor mij weinig toe. Ik zeg kijk en vergelijk Lisa - X-factor NL 2009 - liveshow 7 - Sober (Pink) - YouTube Anja Dalhuizen - Sober [TVOH Studio Versie] - YouTube
kijk dat van lisa dat is nu gaaf. bij dat van anja val ik in slaap. ook vond ik anja vaal een stemmetje op zetten.