ik vind het niet goed te vergelijken. dat van Anja is volgens mij een opgenomen versie(het klinkt iig niet erg live) dus daar zouden ze nog aan gesleuteld kunnen hebben
Ik vind het jammer dat er mensen zijn afgewezen tijdens de blind auditions die hoorbaar beter waren dan wat er nu in de competitie zit.
Ik ga voor Leona of Barbara. En ik snap wel dat er zo veel mensen op Johannes stemmen. Niet dat hij nu zo goed zingt... maar het was ook geen onvoldoende waard.
Dames kan iemand mij vertellen welke nummers Ayelar en Floortje vorige week nou zongen? Ze komen steeds voorbij in de TVOH reclame
Dat nummer van Floortje is van Passenger - Let her go. Die van Eyelar weet ik niet. Ik zit er weer klaar voor!
Wat staat die Floortje te schreeuwen zeg... En idd kippenvel moment het begin! Had niet verwacht dat ze er aandacht aan zouden besteden maar vind het heel goed dat ze het doen!
Ik hoop op een finale tussen Barbara (team Marco), Sandra (team Trijntje), Johannes (team Nick & Simon) en Eyelar (team Roel)!
Sorry hoor, ik vind de (zang) opening maar een enorme aanfluiting! Wel goed van the voice om aandacht te besteden aan het voetbalgeweld. X
Nog steeds. Ik vind Floortje echt niets... Ze kan de nootjes best mooi zingen, dat vind ik nog steeds. Maar ik voel er echt niets bij. Er gaat voor mij niets van uit. Ik snap niet dat zij nu weer meer punten krijgt dan Eyelar.
Wat floortje zingt, zingt ze goed. Maar nee het raakt me ook niet.. Echt zo'n ik-zap-door-momentje...
Ik vind ze allebei niet zo boeiend. Maar als ik er dan 1 moet kiezen die naar de finale mag dan zeg ik eyelar, omdat Floortje al eerder aan een talentenshow heeft meegedaan en daarna genoeg kansen heeft gehad. Tijd voor nieuw talent.