Ik vind haar niks aan, mist de kracht in haar stem ofzo! Ik vind het echt een stuk minder dan voorgaande programma's
Hahah ik woon in echt zon boerengat, en ik lees op facebook alleen maar 'jeej johannes' alleen maar omdat ie uit friesland komt, ik stoor me er ook nog echt aan! Gatver, ik vind m niks! En zo onterecht dat Sam door is, en niet Sifra... Maar Sandra en Babbette zijn toch mij favo's!
Op Leona na vond ik het niet spectaculair vananvond. Ik ben blij dat Sam door is. Sifra zingt wel goed, maar heeft geen uitstraling vind ik. Natuurlijk gaat het om de Voice, maar ik kan die schuddende borsten in dat zilveren gewaad van Sifra van vorige week niet meer uit mijn hoofd deleten als ik haar zie... sorry. Tessa vind ik ook niet zo. Had het Denzel gegund, ik vond het zo aandoenlijk dat "I believe I can fly" zijn lievelingslied is.
Wow, Sam was echt slecht.... hoe kan hij nu zoveel stemmen krijgen? Vond die Ivar ook echt niks, had liever Omri door gezien. Leona, wauw, wat een artiest!! Is wat mij betreft de Ben Saunders van dit jaar!!! Marjet ook geweldig, leuk in Nederlands! En Johannes vind ik super grappig, leuk dat hij door is. haha, @ Anakin, dat zilveren gewaad van Sifra kon ik ook niet vergeten, die stylist mogen ze direct ontslaan. Net zoals degene die de make-up van Trijntje heeft gedaan...omg