Vindt dat het totaalniet uitmaakt of iemand al eens bij een ander talemtenshow heeft meegedaan ... De show is voor iedereen...waar ik me wel gruwelijk aan erger os dat Johannes er nog bij zit.....dat is totaal niet The Voice!
Ik vind haar ook goed! Ze gaat écht wel winnen. Ik vind Leona juist saai en eenzijdig. Alsof ik elke keer naar hetzelfde optreden kijk.
Ik weet niet of floortje echt nep is,maar ze komt wel zo over. Johannes hoort er echt niet in. Als nu met de finale je timing nog steeds niet goed is... Ik vind dit trouwens echt t vreselijkste seizoen ooit. En dan die gastoptredens...eerst hadden ze echt grotenamen en nu...alleen Robbie Williams was leuk! De rest sucks gewoon.
Ben ik nou de enige die vind dat Johannes echt niet finale waardig is??? Vorige week vond ik m nog best een verassing, maar vind hem nu 3x niks. leuk voor in ene tentfeest, maar hij valt toch in het niet bij de anderen?? Floortje heeft me voor het eerst wel geraakt met het laatste nummer. Maar wat een nep-wijf is het... ik gun het haar gewoon niet, en bovendien heeft ze haar kans gehad! Leona daarentegen... wat een tof mens is dat! Heerlijk wijf! Haar muziek vind ik overigens niet echt mijn smaak, maar wat een strot.... ik gun het haar het meeste. Ivar vind ik ook best een eigen sound hebben, vond hem juist wel gaaf met Racoon. Maar in mijn ogen een eendagsvlieg...