Ik geloof dat heel friesland op Johannes heeft gestemd als ik zo lees op mijn facebook hebben veel op hem zitten stemmen gisteravond ik vind hem niet geweldig zingen... maar hij heeft idd wel een gunfactor.
net zoals de hele boerenfamilie uit Friesland gestemd heeft......... Heel Friesland stemt op Johannes en een heel pak mensen die medelijden heeft met Sam, stemmen op hem. Jakkie....... Geloofwaardigheid van zo'n programma daalt wel ontzettend. Ik vind het jammer dat de jury geen eindoordeel hierin heeft. Zij moeten het talent herkennen en niet het publiek die fan is omdat hij toevallig veel vrienden heeft en het hem dus 'gunnen' ipv dat hij echt goed is.
Ik vind Leona echt zo'n geweldig mens. Behalve dat ze zo ontzettend goed is, vind ik haar een super warme uitstraling hebben! Ik geniet er echt van om naar haar te kijken, word er helemaal blij van. Ze straat, ze geniet..en dan die oprechte bescheidenheid van haar, geweldig! Prachtige vrouw en volgens mij heel erg lief ook! Ik ben fan Ben ook erg benieuwd naar Laurrhie. Vond haar tijdens de auditie en the battle ook heeel goed. Ik zat echt zo op de bank. Vind haar ook een hele sympatieke meid! Verder vond ik dat Babette een hele goede show gaf en Tessa wel schattig zingen maar meer ook niet. Over Johannes houd ik maar wijs mijn mond dicht
Tuurlijk, alleen de mensen thuis zijn wel de mensen die de platen moeten gaan kopen.. dus vind ik het best geloofwaardig. (en nee, ik vond Johannes ook niet goed )
Okej heel Friesland is wel overdreven... Ik bedoel Johannes zijn vriendin is ons buurmeisje... en wij stemmen verder niet. Wij vinden hem niet geweldig goed, maar gunnen het hem wel (de gunfactor dus) Maar stemmen... nee hoor dat laten wij aan anderen over. Johannes loopt dus geregeld bij ons door de straat en het is wel een aardige lieve jongen. Alleen hij gaat the voice echt niet winnen hoor. Wij zeiden meteen:'' ow die gaat niet door'' Dus wij keken echt heel erg verbaasd toen hij ook nog eens als 1e door was en met zo'n hoog percentage! Maar we vinden het wel hartstikke leuk voor hem!
Babette; vind ik niet leuk, ze kijkt zo creepy Marx; vond zijn optreden helemaal niks maar de rest schijnbaar wel, zal dus wel aan mij liggen Johannes; zang is niet perfect maar hij is zo enthousiast! Heel leuk om te zien. Katty; erg jammer dat het zo slecht ging. Ik vond haar heel goed de vorige rondes! Marjet; vind ik geen hol aan, sorry. Sifra; zij had door moeten gaan ipv Marjet! Ik had niet verwacht dat ze het zo goed ging doen. Anakin; hahahah ik maakte vorige week ook een opmerking over Sifra´s swingende borsten!! Manlief vroeg zich toen af waar ik op lette.. tsja, viel best op toch.
Ik kon ook alleen maar naar die hupsende borsten staren, de complete battle ging aan me voorbij haha. En ik had wel verwacht dat Sam ten koste van haar door zou gaan, niet dat dat eerlijk was overigens. Leona is echt een van mijn favoriete, daarnaast Laurrhie, dat vind ik zo'n leuk bubbelend persoon.
Mijn man zag ook geen borsten vorige week, vindt het eigenlijk ook wel een fijne gedachte, volgens mij als er 1 naakt voorbij loopt ziet die het nog niet dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ik ben vanaf het begin al gek van leona, eigenlijk al veel langer al vanaf het kane concert waar ze bij zong. Dat was al geweldig.
Hahaha Senta, daar heb je wel gelijk in. Je hoeft niets te vrezen. Maar ik maak me verder ook geen zorgen over mijn vriend hoor. Ik zag ze namelijk zelf ook. Ze waren niet te missen. Zo hard gingen ze heen en weer. Ik kreeg een plaatsvervangend schaamtegevoel. Vond het echt sneu voor haar. Overigens jammer dat ze niet door is. Want vond haar toch wel een mooie stem hebben.
Ik vond het met die omdraaiende stoelen en cijfers niet echt geloofwaardig over komen. Vind er tot nu toe minder aan als vorig jaar.
Kan ik de uitzending van afgelopen vrijdag alleen tegen betaling terugkijken? Of hebben jullie andere manieren ontdekt?
wij vonden Janine ( is een vriendin van mijn vriend) ook slechter zingen vandaag! Zij gaat er zeker weten uit vandaag zal denk ik salome en claudia worden