TVOH - Live shows!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Josien, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    De enige winnaar van deze serie is Sandra. Zij heeft ik weet niet hoeveel platen al in de ITunes top 40 staan, ik luisterde vanmiddag en het is werkeklijk de ene single van haar na de andere single en allemaal hele hoge noteringen. Zij is de enige winnaar van deze serie. Zij is doorgebroken als artiest. Van de rest moeten we het nog maar gaan zien.
    Ik vraag me bijvoorbeeld af wat er met het broertje van is gebeurd... ik weet al helemaal zijn naam niet meer...

Maar wat een afgang voor Floortje... om te verliezen van Johannes....

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

#1082 glimworm, 15 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2012
    serieus, ik denk dat Johannes tijdens dit nummer nog als beste gezongen heeft, man wat ging Nick er goed naast :$ en Simon was al niet veel beter

Ze hadden dit programma veel beter the voice of Haarlem kunnen noemen hahaha
    Zowel Sandra, Ivar als Leona komen er allemaal vandaan.

@Wendy gaat ook niet trouwen, wel als Ushi in de ushi film

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik denk dat het er ook wel aan ligt dat Leona een veel hoger bereik heeft met haar stem en daar meer trucjes mee kan.
    Bij Johannes klinkt het allemaal van hetzelfde
    Ik denk zelf nog steeds dat hij zo ver is gekomen omdat hij misschien een gunfactor oid heeft.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Sandra was in het begin goed... Daarna viel ze lelijk door de mand... Altijd hetzelfde kunstje... Waar iedereen ballets en rocknummer popnummers moest zingen.., bleef zei hangen in het katten gejank... Jammer... Ik had wel willen zien hoe ze flink op haar waffeltje ging.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat was echt erg ja!

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik hoorde Johannes gisteren op radio 538, hij kwam wat arrogant over, geen bescheidenheid te bekennen. Hij denkt echt heel goed te zingen zoals Leona (mocht ie willen).
    In de laatste tussenstand stond Leona tweede, als dit niet was gebeurt dan had hij wel gewonnen zei Johannes. Hij denkt echt dat ie heel goed kan zingen...... ja alleen in een schuur of een discotheek!
    Na zijn radiointerview vond ik hem toch niet zo aardig meer.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #1087 BuffySummers, 16 dec 2012
    Laatst bewerkt: 16 dec 2012
    Hahahahahahahaahahaha ik hou soms zo van jouw reacties!!! :D

het 'broertje van' was Chris Hordijk (broertje van Lisa Lois Xfactor winnares 2009) en ook hij doet nog veel. Alleen komt dat niet in de media...

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou idd!! Ook helemaal mee eens. Dat auditienr van dr was geinig voor de rest wilde ik mn haren uit mn hoofd trekken zodra zij begon te zingen. Wat een eentonige bende.

9. LittleMonsters

jup... over een paar maanden is ze weer uit de picture... typische eendagsvlieg...

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Tis ook niet mijn kattegejank, maar de charts staan er vol mee, en knetterhoge noteringen, dus kennelijk wil men dit kattegejank, het wordt iig gedownload als een tierelier....

Ik heb van geen enkele andere kandidaat in het prgramma ingelijste gouden platen voorbij zien komen....

11. LittleMonsters

Ja net als dat iedereen een stront hekel aan Johannes had maar hij toch elke keer zon 3kwart van de stemmen kreeg...

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zit geen enkele stem van mij bij! Nul, niks, noppes, nada!

Zero!

Nul.

Geen enkele.

Niet 1.

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Verstandig. Anders had je volgende keer mee moeten doen :D

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Volgend jaar geen Nick & Simon meer, jammer...

Ik nomineer Guus Meeuwis als coach :D

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik hoop dat Anouk het wil doen.

16. LittleMonsters

Dat vroeg ik niet ;):p

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee dat klopt, jij vroeg niks, maar je zei wat! :D:p

Maare, mijn bagpipes liggen veilig op zolder hoor. Helemaal als Snik en Niemon niet meedoen... dan kom ik ook niet.

:D

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jammer dat ze niet meer meedoen :( ik vondt ze wel grappig vooral bij de audities samen met van velzen.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ah jammer geen Nick & Simon meer!
    Ben benieuwd wie er voor in de plaats komt,
    las hier Anouk pfff neee dan overweeg ik om het helemaal niet meer te kijken , vind haar helemaal niet leuk overkomen

20. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

He jammer, van Nick en Simon! Ik kwam echt niet meer bij door de droge humor van vooral Simon, daar gaan we toch niet die saaie Guus Meeuwis voor in de plaats zetten!!!:$

Deel Deze Pagina