Wij zitten ook weer te kijken. Ik vond Johannes dus niet de beste. Erg jammer dat hij toch weer de hoogste score heeft. Claudia vond ik erg goed, maar die ligt er helaas uit. Eyelar wow!
die ''grijns'' vind ik juist niet negatief... hij wist nog niet voor wie de score was, en toch begon hij er al bij te glimlachen... dat betekent voor mij juist dat hij ook anderen iets gunt en dat hij ook blij zou zijn als die score voor een ander was geweest
Jammer dat Claudia eruit is. Maar ze was waarschijnlijk anders volgende week wel afgevallen. Beetje dubbeltje op z'n kant denk ik. Team VanVelzen vind ik tot op heden echt goed. Ik ben benieuwd hoe Sam het deze week doet.
Ik vond het juist wel leuk. ik denk dat hij het wel verwacht had dat het voor hem was. maar wat moet je dan doen! is toch cool als heel friesland achter je staat? Ik vond hem niet het slechtste. maar ook niet het beste. marjet wel goed. maar dat is een kwestie van smaak.
Ik wordt weer eens afgeleid door alle glitter pakjes Ben blij dat Claudia eruit is, Johannes heeft mij positief verrast. Sam vind ik een beetje zielig
hilarisch Op twitter wordt in elk geval heel Friesland verketterd Je kunt het ook overdrijven...het is maar een wedstrijd Johannes doet me een beetje aan mijn zoontje denken...ook zo'n blond Fries knulletje
Ik heb er trouwens iedere week weer last van dat mijn geluid anders is afgestemd dan dat van de coaches
och nee, vind die floortje zo mega irritant, dat stamt nog uit x factor waar ze aan meedeed, die vind zichzelf zo geweldig..
floortje heeft in idols meegedaan..maar vindt haar niet leuk, ik heb het gevoel dat ze zichzelf heel wat vindt