TVOH stil gezet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 15 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik snap je reactie niet? :) Mijn vragen komen juist voort uit deze statement.
    TVOH gaf nl als reactie op BOOS dat ze niet op de hoogte waren van dit gebeuren.
    Uit het statement van Jeroen Rietbergen blijkt dat ze dat wél waren, want hij is er al “jaren geleden” door ze op aangesproken.
    Het klopt dus niet dat ze er niet van op de hoogte waren.

    Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd….? :D
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik denk dat ze graag veel kijkcijfers willen aanstaande donderdag;) Dan zal er vast meer naar buiten komen.
     
    Spectre vindt dit leuk.
  4. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    als het seks met een deelnemer was is dat reden voor ontslag? Als het met toestemming was?
    Als een secretaresse met haar baas naar bed gaat is dit toch ook geen reden voor ontslag? Ik vind het lastig..
    ze hadden het destijds moeten uitzoeken intern.. of er sprake was van wederzijdse instemming en of er machtsmisbruik heeft plaatsgevonden
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    #45 Sado, 15 jan 2022
    Laatst bewerkt: 15 jan 2022
    Ik vind dat het grote verschil is dat het hier niet om één affaire met één deelnemer maar om “diverse vrouwen” ging. Dat zie ik absoluut grensoverschrijdend gedrag en mijn inziens wel ontslag waard… Of op z’n minst - zoals je zegt - het goed moeten uitzoeken van de situatie. Nu lijkt dat niet of nauwelijks te zijn gebeurd.

    https://www.ad.nl/show/de-werkwijze-rietbergen-wil-jij-tourmanager-van-marco-borsato-worden-dan-verwacht-ik-beloning-in-natura~a98980f6/
     
  6. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.565
    7.391
    113
    Als zwager John de Mol destijds z'n baas was, die is nu toch niet meer bij RTL? Als het destijds is afgekaart zou dat een reden kunnen zijn dat huidige management van TVOH niet op de hoogte is.
    Maar ... Da's een hersenspinsel van mijn kant hè! ;)
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Goeie! Niet bij stilgestaan!
     
  8. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit hele verhaal niet percee om hem draait maar hij hierin zijn rol wel serieus neemt. Ik denk dat het met name om de beschuldiging naar Ali B gaat.
     
  9. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.138
    4.357
    113
    Home
    De reactie van Tim dat rtl acteert vind ik ook wel wat hoor
    Ben benieuwd naar donderdag
     
    Ysabella en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  10. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Voor zover ik de berichten en roddels enzo mag geloven gaat het over 'jij gaat met mij naar bed, ik zorg ervoor dat jij een carrière kan uitbouwen.' En als je niet meegaat naar die feestjes van die BN'ers vlieg je de volgende ronde uit The Voice enzo. Ik denk dat het met name daarover gaat.

    En blijkbaar weten best veel BN'ers van andere BN'ers hun grensoverschrijdend gedrag. Maar als je hiervoor uitkomt dan kan je je carrière vergeten.. Ben benieuwd naar hoe dit afloopt.
     
    Maan93, Ysabella en Spectre vinden dit leuk.
  11. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik las ergens anders dat het wel degelijk om Jeroen zelf gaat ook, en dat hij zijn wangedrag ook heeft toegegeven. Ben benieuwd wat Linda de Mol hiermee gaat doen..

    Ik ben wel een soort van blij dat het zeker niet over Waylon gaat. Dat had ik wel erg gevonden vanwege zijn gezinnetje met Bibi maar dat is al bevestigd dat het niet om hem gaat in ieder geval.

    Anyways, wat een beerput gaat hier open..
     
    Malbec en TotalBella vinden dit leuk.
  12. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    Ik las het volgende:
    Rietbergen zou volgens zijn eigen verklaring alles aan zijn vrouw, Linda de Mol, hebben opgebiecht, wat tot een tijdelijke relatiebreuk geleid zou hebben. Nadat Rietbergen in therapie is gegaan, zijn de twee weer bij elkaar.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Misschien vergis jij je daar wel in, hij is de man van Linda De Mol… Ik denk dat hij echt wel invloed heeft.
     
    Syane, Snoepperzikje, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Publiek speculeert veel te veel :).
    Het kan om twee verschillende situaties gaan.
     
    Sado vindt dit leuk.
  15. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Het is niet alleen tegenwoordig, maar het lijkt normaal als een man zijn hand bezitterig op de billen van een vrouw legt. Of "per ongeluk" borsten aanraken, schunnige opmerkingen of berichtjes.
    Ook dat soort dingen vind ik grensoverschrijdend gedrag.
    Dat soort dingen moet gewoon niet normaal zijn.
     
    bosi333 en Sado vinden dit leuk.
  16. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Maar als de vrouwen zelf ook instemde en volwassen zijn dan is er toch niks aan de hand?

    Of is het echt van .....als jij met mij *** hebt, dan zorg ik dat je erin blijft. Die positie heeft die riebergen toch niet. Hij zit niet in de jury en het gaat toch via telefoon stemmen ? Of ben ik zo naïef
     
  17. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Ik heb hier ergens boven een linkje gedeeld waarin dat beeld wel geschetst wordt (wel buiten TVOH om, geloof ik… ;))
     
    vruchtje24 vindt dit leuk.
  18. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Op Boulevard wordt nu gezegd dat er whatsapp groep is met 40 'slachtoffers'.

    Er wordt bijvoorbeeld gezegd aan iemand ' ik spreek met jou af in een hotelkamer en we zullen jouw blind auditie repeteren en beter maken..'.
    Dus als je als kandidate al het gevoel moet krijgen dat als je het niet doet je niet door bent naar een volgende ronde.. tja, dan begint het overschrijdend gedrag al daar.

    Lijkt me naar. Je leeft hiernaar en je doet je best en dan zie je je kansen al voorbij glippen voor het begint omdat je niet meegaat naar een hotelkamer.. niet oké.
     
    Jackie87, hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heftig als dat waar is. Raar dat linda bij zo'n iemand blijft
     
  20. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Ik schreef alleen wat er in het artikel stond.:)
     

Deel Deze Pagina