TVOH stil gezet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 15 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Nee helemaal eens hoor!! Ik heb hier ook echt met verbijstering naar zitten kijken, het is echt creepy.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  2. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Wat betreft Paul de Leeuw in 1992 viel niemand erover. Kees Groenteman was de zoon van zijn maat nu is Kees een goede vriend van Paul. Maar de media viel daar 30 jaar later wel over.

    André Hazes ging in 1985 naar bed met de 15 jarige Rachel. Kraaide geen haan naar. Tot de docu in 2021 kwam. Toen werd het foute boel.

    Vroeger was die media er niet.
    Maar mensen als lil kleine /Patrick Kluivert en die jongen die vorig jaar in het nieuws was doordat hij zijn geslachtsdeel liet zien ? En Dave Roelvink zijn ook nog steeds op TV.
    En ook Johnny de Mol nb iedere dag en daar gaat ook zo'n filmpje van rond op internet.



    QUOTE="vrouwvan, post: 24047461, member: 100782"]Ik denk dat veel mensen er niks achter zoeken. Ik heb dit soort filmpjes van Paul de Leeuw ook voorbij zien komen ook op nationale televisie toch viel niemand er over. Het lijkt wel alsof een bekend persoon alles kan en mag.[/QUOTE]
     
  3. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Wat vinden jullie van de kliniek 'the Ranch" waar Jeroen Rietbergen schijnt te zitten? Ik lees net in de Telegraaf dat het 2 maanden therapie is en 40.000 euro kost. Geloven jullie dat iemand dan echt 'genezen' is? En dat hij weer een soortgelijke functie krijgt? Ik niet eerlijk gezegd.
     
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Nee joh, dit doet ‘ie om z’n hachje te redden. Zo kan hij straks claimen aan zichzelf te hebben gewerkt en kan hem niets meer verweten worden.

    Dit soort mensen maken gewoon een carrière switch. Ze hebben genoeg connecties om ergens anders aan de slag te gaan.
    Hij zal over een tijdje vast ook wel een boekdeal, interviews, enz krijgen om zijn naam te zuiveren. ‘Ik was fout, nu zie ik dat, ik gebruik mijn ervaring om anderen te helpen’ koop mijn boek
     
    Spectre, Juud78, Jackie87 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Eens, uit de verhalen komt hij meer naar voren als een omhoog gevallen ego die zijn positie wil benadrukken. Dat "genees" je niet.
    Er is niet naar buiten gekomen dat hij tig affaires had en overal lag te seksen. Wat je eerder verwacht van een sexverslaafde.
     
  6. Bloempjelief

    Bloempjelief VIP lid

    28 mrt 2020
    7.800
    6.968
    113
    Vrouw
    Volgens mij weet je dan niet echt wat een seksverslaving inhoud hoor… :rolleyes:
     
  7. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.589
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Over de prijs vind ik niet zo veel. Ik vind het wel slim en toch enigszins verstandig dat hij is gegaan.
    Eigenlijk is in heel dit verhaal hij de enige die het boetebeleid heeft aangetrokken en ook daadwerkelijk direct iets aan zichzelf wil gaan doen. Hoop oprecht dat het hem helpt en dat hij nooit maar dan ook nooit meer vrouwen en meisjes lastig zal vallen.
     
  8. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.473
    24.331
    113
    #608 Adje, 29 jan 2022
    Laatst bewerkt: 29 jan 2022
    Ik vind het wel lekker makkelijk. Je zit met je poten ongeoorloofd aan vrouwen en maakt ongepaste opmerkingen, stuurt dickpics, etc en dan zou dat door een seksverslaving komen.
    Er is wel iets mis met die gast, maar ik geloof eerder dat het gewoon een narcistische klootzak is dit een toneelstukje opvoert, dan dat hij echt een seksverslaving heeft…

    Edit:
    Na zijn statement, die vrij snel kwam, dacht ik ook nog even twee seconden dat dat wel voor hem sprak. Maar na de getuigenissen van de vrouwen te hebben gehoord, kan die hele statement wat mij betreft in de prullenbak. Ik zie het hooguit als een gevalletje ‘redden wat er te redden valt’.
     
    citroenrasp, Nellie4, Amberxx en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Ik las ergens dat al die mannen nu in het buitenland zitten. Die hebben natuurlijk geld genoeg dus wachten daar tot de storm hier wat voorbij is.

    Ik vind het wel goed dat Jeroen in ieder geval een poging doet om aan zichzelf te werken. Of het zinvol is zullen we moeten afwachten. Ik begrijp heel goed dat je dat als rijke of bekende persoon liever in het buitenland doet. In Nederland komt er natuurlijk van alles naar buiten. Kijk naar Barbie waar haar medische dossiers gewoon werden ingezien door onbevoegd personeel! En als je het geld hebt is een luxe kliniek met voorzieningen natuurlijk een stuk prettiger dan de plaatselijke verslavingszorg.

    Helaas is maar de vraag of het echt werkt en blijft werken. Verslaafd blijf je altijd. Je kunt je alleen leren beheersen en ander gedrag aanleren. Maar de verleiding blijft natuurlijk.

    Die Marco en Ali ontkennen volledig. Dat lijkt mij een stuk gevaarlijker. Geen enkel zelfinzicht of aan jezelf werken. Ook afschuwelijk naar de slachtoffers. Die krijgen nu het verwijt dat het oplichters of leugenaars zijn. En dat waren of zijn gewoon minderjarigen. Afschuwelijk!
     
  10. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.473
    24.331
    113
    Gewooniemand, hummeltje5 en Syane vinden dit leuk.
  11. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Wat slecht zeg, niks mogen en niks weten. Ze zouden die contracten on hold moeten zetten. De kandidaten die nog niet uitgezonden zijn mogen wel gewoon alles doen.
     
    hummeltje5, Adje en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina