TVOH stil gezet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gewooniemand, 15 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    En daarom kan ik het niet echt geloven.
    Dat er dingen zijn voorgevallen, zal best. Maar ik denk meer in de richting dat het met wederzijdse goedkeuring is voorgevallen. Anders zou Linda écht niet bij hem blijven... (tenminste, dat mag ik hopen)
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dan nog. Het lijkt me niet de bedoeling dat de jury met de kandidaten gaan liggen rollebollen. Daar zullen vast wel afspraken en contracten over zijn. Hou het gewoon zakelijk en hou je rits dicht
     
    hummeltje5, Juul75 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Er stond ook dat als ze niet zouden meewerken hij bijv de band belabberd zou laten spelen zodat ze slecht uit de verf zouden komen.
    Ik begrijp die linda eerlijk gezegd niet. Jarenlang speelde dit al en met meerdere vrouwen. Al zou het met wederzijdse goedkeuring zijn, je blijft dan toch alsnog niet bij zo'n figuur? :|
    Ze zijn uit elkaar geweest en daarna weer bij elkaar gekomen.
    Screenshot_20220115-212811_Samsung Internet.jpg
     
  4. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    Wat bezield die mannen?
    Narcisme? Mannen in machtige posities kunnen veranderen in beesten ..
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  5. bunchy

    bunchy VIP lid

    21 aug 2009
    6.429
    480
    83
    Ik ben echt benieuwd naar psychologische / sociologische verklaringen… na de me too beweging horen we hier steeds vaker over. Ik vind het echt shockend maar het is van alle dag denk ik..
     
    hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Denk dat we ons zullen verbazen hoeveel ‘grenzen’ mensen over gaan. Een baas hoort het ook niet met een werknemer te doen maar tóch doen ze het..

    Ik vind het gewoon apart dat er opeens zoveel incidenten zijn, net een rage… En dat vind ik akelig. Stél dat het niet waar is… Je zal die shit maar over je heenkrijgen en het is heel anders geweest dan wordt verteld…

    Misschien hoop ik gewoon heel hard dat het niet waar is.. :cry:
     
  7. Boysmummy

    Boysmummy Niet meer actief

    Zal door familie de Mol wel afgekocht zijn met geld geld geld
     
    Gewooniemand en Butchke vinden dit leuk.
  8. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat mag je inderdaad hopen dat het niet waar is maar ik kijk er niet raar van op als het wel waar is.
    Rare wereld blijft het. Ziet er altijd zo leuk uit aan de buitenkant maar ondertussen
     
    Linnidee en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  9. Ringeling

    Ringeling Bekend lid

    2 mrt 2012
    864
    111
    43
    Vrouw
    Ik vraag me af, of het verhaal van Jeroen met alle details over vreemdgaan niet heel bewust zo naar buiten is gebracht. Als een soort afleiding als waar de beschuldigingen echt over gaan. Namelijk seksueel overschrijdend gedrag… Vreemdgaan, dit opbiechten en therapie volgen is volgens mij namelijk heel wat anders.
     
    Jackie87, GossipGirlxoxo, Linnidee en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik denk dat je hier gelijk in hebt.
     
  11. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.121
    4.336
    113
    Home

    Hij heeft verteld meerdere keren te zijn vreemd gegaan
    Te hebben geappt etc

    Vast niet verteld dat hij aan 17 jarige meisjes heeft gezeten dan kan je niet anders dan hem verlaten lijkt mij
    dus dan gaat vast nog gebeuren als ze de uitzending gaat zien

    ik vraag me wel echt af of het vreemdgaan van Jeroen over die tijd gaat of dat het gedrag zich ook daarna nog heeft afgespeeld
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  12. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Vreemdgaan kan ook prima overschrijdend gedrag zijn. Het is grensoverschrijdend als er zo'n ongelijkheid is dat je er van uit mag gaan dat de niet dominante partij geen goede beslissingen kan maken, zelfs als deze partij denkt dat als met instemming gaat. Het betekent dus niet perse dat er chantage of dwang bij komt.

    'Seksueel grensoverschrijdend gedrag (seksuele grensoverschrijding) is een paraplubegrip voor grensoverschrijdend gedrag of toenadering die seksueel van aard is waarbij iemand zonder toestemming, vrijwilligheid, gelijkwaardigheid, leeftijds- of ontwikkelingsadequatie, contextadequatie of zelfrespect wordt benaderd, overgehaald, beïnvloed, gemanipuleerd, gechanteerd of gedwongen tot seks.'

    Bijvoorbeeld: je dochter van 13 die haar vriendje van 20 pijpt omdat ze bang is dat hij haar anders verlaat. Wil ze dat uit volledig vrije wil doen of kan ze dat nog niet beslissen? Een jongen van 20 heeft zo'n andere sexuele ontwikkeling, van hen moet verwacht worden dat hij dat beseft, dat er geen gelijkheid kan zijn in zo'n relatie.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.405
    113
    Vrouw
    Verbaasd met allemaal niks.. denk dat bijna elke bn-er er wel een aantal “speciale fans” heeft
     
  14. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Je zal maar dit soort dingen melden en niet serieus genomen worden, of nog erger, met Victim blaming te maken krijgen. Besef dit

    'Een mogelijke verklaring voor blaming-the-victim is dat mensen zichzelf graag willen voorhouden dat wat iemand anders is overkomen henzelf niet zal overkomen. De gedachte dat het slachtoffer het er wel zelf naar gemaakt zal hebben is immers makkelijker te verdragen dan de gedachte dat het iedereen zou kunnen overkomen. Ook het willen geloven in een rechtvaardige wereld kan een rol spelen bij het neerleggen van de schuld bij het slachtoffer.
     
    Lizoe, Jackie87, Liva en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Novi

    Novi Niet meer actief

    Waar staat dat het om minderjarigen gaat? Ik heb niet alle artikelen gelezen, maar dat is toch wel een belangrijk detail.
     
  16. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg typisch vind dat juist Rietbergen metéén met een bekentenis naar buiten komt. Zie bijna voor me dat hij en vrouwlief met de handen in het haar aan de keukentafel hebben gezeten in een conversatie als: “Hoe kunnen we dit nu weg laten gaan?” - “Daar zal een zondebok voor nodig moeten zijn, iemand die het op zich neemt zodat de rest kan lopen.” - “Ja, maar wie doet dat nou? Dan is je carrière naar de knoppen!” - “Zal ik het dan maar doen? Ik zal je eerlijk vertellen wat ik heb gedaan, was niet veel trouwens, maar dan dikken we dat aan naar de pers. Jij en ik weten wat we aan elkaar hebben, spelen een toneelstukje met relatietherapie en dan loopt alles met een sisser af.” Ik vind het verder overigens vreemd dat er nergens wordt gesproken over de vermeende aard van het overschrijdend gedrag van Ali B en van Rietbergen enkel vanuit zijn eigen statement en die tourmanager-verwijzing. Als dit om 40 vrouwen zou gaan, zou er toch iets concreets benoemd moeten worden. Het riekt, in mijn ogen.
     
    Edr89 en nizzie86 vinden dit leuk.
  17. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Wat zijn sommigen toch naïef.

    Dit is een tv programma met als doel zoveel mogelijk kijkcijfers halen en zoveel mogelijk geld verdienen. Dat is het doel! Niet dat de beste zanger(es) wint of mensen een doorbraak krijgen. Het gaat gewoon om geld verdienen (door tv reclames, betaald stemmen en natuurlijk achteraf aan de artiest).

    Net als bij die zogenaamde "echte" datingprogramma's op een eiland etc. Worden zaken in scène gezet en geregisseerd.

    En natuurlijk is dat al jaren bekend. Bij de productie en coaches etc. Half bekend Nederland komt bij dat progamma over de vloer. En die wereld is niet zo groot hè. Die mensen kennen elkaar allemaal van verschillende progamma's en evenementen waar ze met elkaar samenwerken. Ze schuiven aan bij boulevard of shownieuws of zien elkaar op privé feestjes of awardshows etc. En dan gaan de verhalen natuurlijk ook snel.

    Dat een extern progamma hier nu mee komt zegt al genoeg. Net als bij Marco destijds. Dat was ook al jaren bekend maar een onbekend online roddelkanaal moest eemee komen. Reguliere media branden hun handen er niet aan.
     
    hummeltje5, Saartje33, Gewooniemand en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.578
    4.623
    113
    Wat nog veel erger is dat slachtoffers (net als bij Marco) niet serieus worden genomen of zelfs de schuld krijgen. Ze zouden zelf hebben meegewerkt? Net zoals een verkrachting de schuld is van je korte rokje zeker.

    Omdat fans het zich niet kunnen voorstellen dat een artiest zoiets doet. Omdat hij zogenaamd een brave huisvader is met kinderen? Dit is een hele harde en vreemde wereld waar vreemdgaan en misbruik veelvuldig voorkomt. Vaak belanden artiesten en daar op jonge leeftijd met weinig tot geen opleiding. En dan werpen al die dames zich opeens aan je voeten. Je verdient bakken met geld en.komt in de media. Ze krijgen er een verknipt wereldbeeld van.

    Ik zou er niet van opkijken dat er nog veel meer speelt bij meerdere betrokkenen dan nu genoemd worden.
     
    hummeltje5, Linda86, Saartje33 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. KimK93

    KimK93 Bekend lid

    28 dec 2020
    509
    417
    63
    Vrouw
    Ik vind persoonlijk dat ze eens met harde bewijzen moeten komen. Wat is er precies gebeurd, en niet alleen uit de mond van het "slachtoffer"! Let wel; de meiden van tegenwoordig kunnen ook ontzettend goed manipuleren. En daarbij is een hand op schouder vaak al #metoo.

    Veel meiden die aan zo'n talentenjacht meedoen willen winnen, als dat niet lukt, en ze hebben maar iets kleins om de coach mee te pakken, dan doen ze dat! Puur voor een schadeclaim. Zal me niks verbazen als dit bij Marco Borsato precies het zelfde gebeurt. Ondanks dat wat verhalen wel kunnen kloppen.
     
  20. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Wow. Hier ben ik stil van. Ik mag hopen dat mijn dochter nooit zulke veroordelende vrouwen als jij tegen komt, mocht haar ooit iets overkomen.

    "And women like hunting witches, too
    Doing your dirtiest work for you"

    Taylor Swift, Mad Woman
     
    Lizoe, GossipGirlxoxo, Bloem2310 en 16 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina