Hoi, weet iemand of er momenteel tvprogramma's als de bevalling en de verloskundigenpraktijk op tv zijn? Ik kan ze niet vinden.
ik dacht zondag ochtend toen ik zwanger was van me dochter was het elke ochtend op tv maar dat is nu niet meer zo
op sbs6 op zaterdag volgens mij verloskundigepraktijk ma kan ook zijn dat dat herhalingen zijn. ma heb het 3 a 4 weken geleden nog gezien.
wat ook leuk is om te kijken, is generatie 2010. even via uitzendinggemist.nl opzoeken, want de serie is nu afgelopen. heb erg smakelijk kunnen lachen om de ervaringen van de stellen die in deze serie gevolgd worden tijdens de laatste loodjes van de zwangerschap en het begin van het leven van hun kindje.
De verloskundigenpraktijk op SBS6 zijn herhalingen uit 2005 ofzo. Maar wel heel leuk om te zien natuurlijk. Volgens mij is het nu alweer afgelopen, want afgelopen twee zondagen was er rond het middaguur steeds iets anders op tv.
Ja het is afgelopen...wel balen , ook al waren 't oude afleveringen , was toch leuk om te zien! Verder is er niets op tv he? Vroeg het me ook al af.. x
Het enige wat ik kan bedenken is ook generatie 2010. Vond ik erg leuk en spannend om te zien! Via internet kan je natuurlijk wat bekijken...maar ik word ook wel eens een beetje zenuwachtig van al die bevallingen op tv...!
Wij hebben ook babyboom gekeken via uitzendinggemist..... erg leuk om te zien!!! En ik stond er toen echt bij stil dat wij gezegend zijn met een kindje in aantocht. Niet bij iedereen gaat het zo makkelijk en vanzelf en dat vergeet je weleens.