TWD:we zijn er bijna!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zoe123, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.424
    5.511
    113
    Vrouw
    En het ontbreken van reclames is toch wel héél fijn trouwens! :)
     
  2. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Vonden jullie sommige dingen niet een beetje nep/overdreven? Zoals diegene die in zijn gezicht werd gebeten?
     
  3. Eki

    Eki Fanatiek lid

    20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hoe laat komt het eigenlijk op Fox?
     
  4. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.424
    5.511
    113
    Vrouw
    Elke maandag 21.00-22.00
     
  5. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Het was echt een goede aflevering!! Ben benieuwd naar de rest!

    Hebben jullie behind the screams ook gezien die kwam erna, daarin vertelden de cast en crew over de serie. En over de fans die walkers na doen hahaha :D Was bizar om te zien haha :)

    Ja klopt, hij had weg kunnen komen maar nee in plaats van te overleven ligt hij daar op zijn rug te kruipen en gillen ;) :)
     
  6. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    #26 Mamsvan, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    nee 22.00 niet 21:00

    ik vond het er juist nep uit zien dat die in zijn gezicht werd gebeten, ik dacht even goh was het geld op ;):D

    voor de rest top aflevering, die blonde man, was de man die rick en carol tegen kwamen bij die huis, carol had zijn arm nog terug gezet (die was uit zijn kom) ik denk dat veel aanwijzingen uit de vorige aflevering terug komen

    ik heb de marathon opgenomen en bekeken en ik zag bijvoorbeeld beth een lepel pakken waar washington DC op stond, Hmm Toeval ?

    ik vond het echt een top aflevering, echt het wachten waard :cool::D

    ik denk dat we die gareth nog wel gaan zien, jammer genoeg ik bedoel oke, hij werd geraakt door rick maar dat wel nog niet iemand dood betekenen ;) ik juichte toen Carol die vrouw achter liet in de kamer met brandende kaarsen met de walkers, maar of ze dood is weten we niet ;) (hoop het) eng mens :x


    wat ook leuk was de hereninging, Carol en Daryl, maar vooral Rick/Judith en Carl, zag er goed uit, kreeg tranen :cool: en uiteraard Tyreese en Sasha

    nou ben benieuwd wanneer BETH terug komt en dan ook Morgan aan het einde, Geweldig :) :D

    zo dat was mijn enthousiasme
     
  7. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Na de aflevering kwam behind the screams, ging over de serie. En daar zag je Beth ze was bij iemand (misschien weer zo'n gestoorde clan :p:() en die vrouw die Carol had achtergelaten en die vent die Rick neer schoot Gareth toch? Ze zeiden we beginnen gewoon weer opnieuw ;)

    Inderdaad erg leuk dat Morgan er weer is ik dacht dat hij de serie nu uit was :D
     
  8. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    oh ik heb behind the screams niet gekeken, heb t wel opgenomen, ze zei inderdaad we beginnen gewoon weer opnieuw, dus tja ze denk de walkers wel hebben overleefd, gered door een van terminus bewoners waarschijnlijk, die vent die Rick neer schoot boven bij die dak is Gareth ja, Gareth was die jonge man die steeds stop zei toen de mannen werden neer geknuppeld en hun keel door gesneden werden, en schijnbaar de zoon van de vrouw die oog in oog met carol

    er word gespeculeerd dat beth bij een of ander club zit wat geleid word door een priester, maar dat is weer speculatie,

    voor de rest vond ik dit plaatje gister :


    vond hem wel heel erg grappig :)

    ik vind Rick wel erg doorgeslagen zeg, hij wou ze perse allemaal dood hebben, aan de andere kant groot gelijk, en zag je die wapens in die gebouw, dat kan je wel gebruiken :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.424
    5.511
    113
    Vrouw
    Oeps, sorry :)
     
  10. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    geeft niet, maar voor dat mensen verkeerd opnemen ofzo ;) :D hihi niet dat je niet via de tv gids kan zien ofzo
     
  11. Eki

    Eki Fanatiek lid

    20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Oh jammer dat het zo laat komt :( maar ook wel weer logisch natuurlijk...
    Is die behind the scenes de moeite waard om te kijken?
     
  12. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik neem het op en kijk het later terug. Alhoewel ik nu eerst even seizoen 4 moet afkijken, maar dat gaat aankomend weekend vast wel lukken :D
     
  13. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Vond het een goeie aflevering, je zat er meteen weer lekker in! Ik vond dat stukje dat ze elkaar weer vonden wel emotioneel, moest ff snuffen hihi
     
  14. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.424
    5.511
    113
    Vrouw
    Dat is echt erg...ga je er eens lekker voor zitten....aaahhhhh!!!:$
     
  15. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Nee, het gaat merendeels over dat de serie momenteel nummer 1 is (in veel landen), bijna overal ter wereld te zien is en de fans die massaal walkers en de cast nadoen :p verder niets interresants hoor!
     
  16. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Dat had ik zondag dus ook, ik dacht dat hij de 12e kwam, maar ik was een dag te vroeg :p
     
  17. BabeBabe

    BabeBabe VIP lid

    14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, ik heb de eerste 5 minuten gezien... toen kreeg ik letterlijk harde buiken van de spanning!!!! en mocht ik van mijn man niet verder kijken........... (hij had gelijk) OMG die eerste scenes, ik werd gewoon letterlijk benauwd ervan whahahahahahaha (HORMONES!!!!)

    dusssss, wachten tot de baby eruit is en dan maar ff alle 6 afleveringen achter elkaar kijken :p
     
  18. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Vanavond weer! Ik heb het zojuist gekeken en het was pannend! :p:p
     
  19. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.424
    5.511
    113
    Vrouw
    Eeeuuw eeeuuw eeuuw
    Die laatste scene is echt supergoor!!!
    Weer een week wachten:cool:
     
  20. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad
    Idd ik word weer vega denk ik haha.
    Was een leuke afl.
     

Deel Deze Pagina