Goor draait door.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zit te kijken, wauw zit Nicolette Kluijver daar al. 10 dagen na de bevalling van de tweeling. Ik moet er niet aan denken. Ze ziet er wel fantastisch uit.
     
  2. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wat een waardeloos programma.... Gorden is gewoon geen talkshowhost en moet gewoon liedjes zingen (dat is al rampzalig genoeg....) Ik heb het weggedraaid. Is hopelijk geen blijvertje dit programma... helemaal niet met Raymann op ned 1 er tegenover.
    Verschrikkelijk, en dat voor een zaterdagavond...
     
  3. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83

    Dat sowieso. Ik was vooral onder de indruk van Nicolette.
     
  4. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vond er echt helemaal niets aan. Met die halfbakken travo.
     
  5. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hopelijk heeeeeel snel weer van de buis! Wat een zendtijdverspilling.
     
  6. NoukjeTygo

    NoukjeTygo Fanatiek lid

    3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik vond hem ook zo onwijs nep overkomen!
    Is 'ie altijd al maar nu was het wel echt overdreven.
    bij latenight vertelde hij nog dat hij moeite had met het krijgen van gasten.... ja, gek he?
     
  7. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Het lijkt erg veel op the Graham Northon show..
     
  8. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36

    Helemaal mee eens. Ik begrijp sowieso niet dat deze man zo'n enorm platform krijgt. Brrrr wat een griezel.
     
  9. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Maar wat bezielt Nicolette om in haar kraamweek daar te gaan zitten?!
     
  10. Suzanne1984

    Suzanne1984 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Waarschijnlijk vanwege het geld en de allures. "kijk mij er weer eens goed uitzien"
     
  11. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vond er niks aan! Snel afgezet vooral met draaideur waarin mensen vanalles gaan vertellen/doen/laten zien.
    Nicolette die daar 10 dagen na dr bevalling alweer zit ik had er niet aan moeten denken na 10 dagen maar ok.
    En dat meisje van 19 dat ging vragen om een donornier.....
    Nee sorry vond het een waardeloos programma
     
  12. Josie88

    Josie88 Niet meer actief

    Dat Nicolette daar zat vond ik absoluut maf.Wat doe je daar? :(

    Verder vond ik het programma ook niks. Ruben Nicolai viel me ook tegen zeg. Jammer dat het 'hot' lijkt te zijn om mensen aan het lachen te maken door grapjes te maken ten koste van een ander. Ik vond het 'not', kijk ook niet weer.
     
  13. Hummeltje 1

    Hummeltje 1 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Zo mee eens wat hier geschreven staat, wat een slecht programma zeg.
    Had er eigenlijk heel wat van verwacht, maar jeetje wat kwam het gemaakt en geforceerd over zeg.

    Ik vind Gordon leuk samen met Gerard, gewoon platte humor wat ineens opkomt, maar presenteren of zingen brrrrrr nee
     
  14. hippydepippy

    hippydepippy Fanatiek lid

    23 apr 2013
    2.331
    2
    38
    Achterhoek
    Dit ja. Zo'n slap aftreksel van de Graham Norton show. Denk dat Gordon veel leuker is als hij zichzelf is of wat ontspant.
    Poeh idd Nicolette... Respect hoor maar zo onnodig. In plaats van dat ze lekker zou genieten van haar kindjes..
     
  15. Sophiaatje

    Sophiaatje Niet meer actief

    Is dit niet eerder opgenomen dan? Dit programma.. zag niet een buikje ofzo maargoed sommige worden niet zo erg dik.. maar verder ook niet echt opgelet al zal je als je zwanger bent van 2 kindjes het toch wel moeten zien (denk ik ;')).. en zag de laatste 2 minuten maar haha
     
  16. Unexplainable

    Unexplainable Actief lid

    15 nov 2014
    224
    16
    18
    Vrouw
    Ik vond het ook niet zo leuk. De grapjes waren vaker niet dan wel geslaagd, en vond het verder een zielloos programma. Beetje makkelijk proberen te scoren. Jammer, wat Gordon vind ik op zich wel een leuke vent.
     
  17. mumija

    mumija Niet meer actief

    Ik vond het ook raar dat Nicolette daar al zat..heeft die niks beters te doen of zo?

    En hoewel ik soms best wel kan lachen om Gordon, vond ik zijn grappen niet echt geslaagd hoor.
    Hoe hij die jongen die 80 kilometer achteruit had gelopen, voor het goede doel, in de zeik zette....vond ik echt belachelijk en zielig!
     
  18. Miss Mac

    Miss Mac Fanatiek lid

    21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Zal wel eerder opgenomen zijn.. Of was het echt live?

    Vond het vooral dom dat ze mensen in het publiek gingen raden wie er plastische chirurgie had gedaan en die er ongevraagd op aanspraken :(
     
  19. mumija

    mumija Niet meer actief

    Volgens mij was het echt live, want ze lieten ook foto's zien van de tweeling van Nicolette..
     
  20. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Wat een flut programma!

    Live was het niet want toen die man van de draaideur terugging kwam hij al na 1 seconden weer in beeld. Zo snel was hij niet via achter terug gegaan...
     

Deel Deze Pagina