Omroep Gelderland - Nieuws - Laatste wens doodzieke Isa (3) in Winterswijk: ik wil graag een kaartje hopelijk mag ze er zo heeeeeel veeeel nog krijgen.
Ik ga vanmiddag een kaartje op de bus doen! Wat een verschrikkelijk zware tijd leeft dit gezin in wil ze vanaf hier heel veel sterkte wensen!
Ik ga morgen een kaartje op de bus doen, ik hoop dat ze er heel veel krijgt en dat haar zus en ouders daar straks enige steun aan kunnen ontlenen in een loodzware tijd.
Wat toevallig zeg mijn dochter had het vandaag over een meisje dat niet meer beter werd en ze hebben op school een tekening gemaakt en die gaat de meester opsturen. Erg lief en mooi gebaar van de school
Arme kleine schat, arm gezin. 😪 Je kind nog geen 4 jaar zien worden, rot ziekte! Hier ook twee kaarten (via Greetz) verstuurd zojuist.
Ik heb ook een kaartje verstuurd via Greetz gisteren. @Mamsvan: Maakt niet uit wat je er in zet hoor! Als ze een kaartje krijgen is het al harstikke fijn!
Ik kreeg het er weer koud van... vorige week toen ik een kaartje stuurde (en naar haar zusje) en nu lezen dat ze is overleden... Liefs,
Hoorde inderdaad dat ze is overleden wil de ouders, zusje heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies! Zag trouwens ook dat ze al 55.000 kaartjes ontvangen heeft! daar krijg ik nou ook kippenvel van zeg!