die flessen water zijn waarschijnlijk van die "nieuwe" man ik zelf denk dat zijn naam weet om dat of MORGAN of misschien die gezin in seizoen 1 bij ze is, Morales heet die, eind seizoen 1 zei die dat met zijn gezin naar hun familie ging en niet mee ging naar de CDC gebouw, ik denk dat het of Morales (+gezin) is of Morgan en dat daarom de naam weet echt ik keek gister en toen die aan kwam lopen en toen Rick zei zat ik te stuiteren van WTF WTF The Governor of Merle zei in seizoen 3 eens, van het is pas eng als je een mede overlever tegen komt die naar je toe loopt die goed verzorgd is en zijn handen in zijn zakken heeft, hoe dan ook deze man en wie weet groep zijn duidelijk goed verzorgd, want anders zag die er toch wel anders uit,
Goede aflevering, maar wanneer plunderen ze nou eens even ergens een babywinkel voor een draagzak?! Dat gezeul met dat kind, ik word al moe als ik er naar kijk! Aaron lijkt slecht nieuws idd, te schoon en verzorgd, maar aan de andere kant zou het juist wel weer erg verrassend zijn als er eens iemand niet zwaar verdorven was, dus wie weet! Het lijkt me iig dat hij iets met Morgan te maken heeft.
Ja ik vertrouw het ook niet. Maar aan de andere kant denk ik stel het is wel echt en je krijgt nu het verhaal te zien van hoe hun zich weer moeten aanpassen aan een "normaal" leven en dat ze spoken zien in iedere hoek.
Jaa spannend haha. Ik zat echt hup open de poort open. hoorde kindjes schreeuwen dus hoop niet dat het boxen zijn of zo ahahha.
Mening al weer bijgesteld over de nieuwe man . Hij leek in deze aflevering niet echt gevaarlijk. Ik hoop dat ze nu even een periode van rust krijgen waarin de personages het eea kunnen proberen te verwerken, wat romances op laten bloeien etc. En dan bam moeten ze weer verder of zo . Kan Rick in ieder geval eindelijk die baard eraf halen.
De seizoen's finale gaat 90 minuten duren. En die baard mag er van mij wel af! Ik zit al heel lang zo van; jongens zoek ren boederij ofzoiets en ga groente verbouwen! Graaf een vijver en ga vis kweken, loopt vast nog wel ergens wat vee dag melk kan geven. Of ga naar een klein eilandje. Maar luisteren, ho maar.
En dan kan darryll zich eindelijk eens wassen Ben benieuwd wat er deze week gaat gebeuren... Zullen ze wel allemaal toegelaten worden? Met die audities enzo?
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_0_17?url=search-alias%3Daps&field-keywords=action+figures+walking+dead&sprefix=action+figures+wa%2Caps%2C332 Ik vind Daryl met de motor het leukst. On topic: die 'stad' is zo groot, ik denk dat dit seizoen alleen de intro voor de stad is en dat volgend seizoen pas gaat over het leven in de stad.
Ja, denk je dat het groot is? Hij had het over een 'compound' dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het even groot zou zijn als Woodbury, dus niet zo heel groot.
Die muur deed me nog het meest aan een middeleeuwse vestingstad denken. Dus niet groot naar onze begrippen, maar wel groot naar 'iedereen-is-dood-en-er leven-er-nog-een-paar' begrippen.