Twd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Laika, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Het was wel te verwachten dat er slachtoffers gingen vallen zoals de mensen in het stadje bang zijn en meteen weg rennen bij de eerste blik van een zombie.

Maar zo nee dat had ik niet verwacht.

En dan die priester pfff die is echt helemaal gek. Ik vind het niet gek dat Ricks groep de leiding neemt als ze zien dat onder de oude leiding hun levens in gevaar gebracht worden.

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    In dit geval een serie die bestaat uit een andere serie. Zoals Frasier een spin off is van Cheers.
    Eind dit jaar verschijnt een nieuwe walking dead serie met een groep overlevende in California in dezelfde wereld dus.
    Plan is om iig twee seizoenen uit te brengen (geloof ik).

3. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wat een heftig aflevering maar heel goed weer! Kan niet wachten tot volgende week.
    Hoorde dat de laatste aflevering van het seizoen 1,5 uur gaat duren *jeeh*

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Jeee nog meer fanaten :) zoooo'n leuke serie.

Aparte aflevering gisteren. Wat een verschrikkelijk egoïstisch volkje is dat zeg, mijn mond viel open.... Ben erg benieuwd naar volgende week!

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Moest hier wel om lachen

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hahaha!!
    grappig plaatje!
    ik vind dat nieuwe volkje beetje flapdrollen gauw weg rennen als er een zombie aan komt..
    en het zal me benieuwen hoe lang ze uiteindelijk in het stadje zullen blijven.
    vind carol wel een beetje een duister typje worden..
    wat er met het verhaal van de dominee gaat gebeuren ben ik ook erg benieuwd naar.
    misschien geloven ze hem en word het een soort oorlogje tussen de groep van rick en de nieuwe mensen..
    nog even wachten en dan is het weer maandag!!

7. Cabb

Cabb Niet meer actief

En ik me maar steeds afvragen waar Twd voor staat... Ik denk als het topic titel veranderd wordt er veel meer reacties komen.

Wat een verschrikkelijk goede serie... Mijn vader bleef me maar pushen om het te gaan kijken maar het leek me helemaal niets, een tijdje terug toch maar gedaan en heb alle afleveringen die er al waren geloof ik in 2 dagen gekeken... Ben geen enkele ochtend vooruit te branden behalve op de maandagochtend om zo snel mogelijk de nieuwste aflevering te kunnen kijken.

Ben super blij met het nieuws dat het nog 7 seizoenen gaan komen! Ik ga er vanuit dat ie super goed blijft. Grey's Anatomy is ook al bij seizoen 11 en vind ik ook nog steeds super goed.

Ik vraag me wel af of er nog iets achter die W´s zit die in de zombies voorhoofden zit gesneden. Er stond ergens dat het een aanwijzing voor de wolven zou zijn maar heb het eerder ook al gezien en afgelopen aflevering ook weer.

Zie wel echt heel erg vaak dezelfde zombies en soms is het acteerwerk van de zombies wat slecht, vooral als ze met z´n allen op een mens of laatst dat paard duiken, dan lijken het net een stel vrouwen op black friday. Maar daar wordt de serie niet minder goed van :D.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik moest ook even denken over twd!
    Ja ik vraag me ook af wat die w's voor staan! Ja Carol word duister, ik weet niet goed wat ik van haar vind. Verder vind ik daryl echt 1 van de leukste karakters :)

9. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Daryl mag wel eens douchen en geknipt worden hahaha

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik hoorde van mijn man dat er echt wachtlijsten zijn om een walker te mogen spelen

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Geweldige serie!
    Wat ik me ook nog afvraag.. Een paar afleveringen geleden werden ze "achtervolgd" door zo'n donkere man. Ik dacht eerst dat het die man uit een van de eerste afleveringen was, die Rick hielp nadat hij uit het ziekenhuis was en die ook iedere zonsondergang op de radio (ofzo) iets ging uitzenden, maar weet niet meer zeker of hij dat nu was. Hij is de laatste afleveringen ook niet meer in beeld geweest.

12. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik weet even niet waar je t over hebt maar die donkere man die rick geholpen had en met die radio die was een beetje gek geworden en uiteindelijk dood gegaan. Hij had om dat stadje heen allemaal van die spiezen neergezet en haalde iedere dag de walkers eraf om ze te verbranden.

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Dat was Morgan en die is niet doodgegaan hoor. Hij was het nl idd die we een paar afleveringen terug een spoor door het bos zagen volgen. Ik ben echt benieuwd wat dit te betekenen had.

Carol vind ik gaaf geworden. Misschien een beetje een moral grey area (;)) wat ze vorige week bij dat jongetje deed, maar ze is in keer gevel wel lekker pragmatisch. :D

14. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Morgan is niet dood. Volgens mij gaan we hem weer zien in laatste aflevering. Zou wel leuk zijn.

En Noah wow dat was echt heftig om te zien hoor.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ene laatste aflevering :( ik zit er klaar voor!!

16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    laatste aflevering?!
    nee toch?!
    ben iig aan het kijken

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oooohhh.. 1 na laatste aflevering..
    zag net de reclame voor vikings vanaf 6 april..
    komt iig een goeie serie voor terug.
    hoop dat ze dan wel snel zijn met seizoen 6!

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wat doet michonne nou?!

19. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ja wat doet ze!!
    volgende week extra lange aflevering

20. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Huh, dit had ik zo niet verwacht ... ben er benieuwd naar volgende week, dat wordt een latertje.

Deel Deze Pagina