Twd

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Laika, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Juist hij zag een koelbloedige moordenaar ipv sherrif

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant

Sleutel???

3. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Of gewoon slecht geschreven?

4. Butterfly1109

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Nou inderdaad, zit je net lekker in het verhaal,komt er weer een reclame.

Ik was ook teleurgesteld dat de aflevering korter was dan verwacht, maar ik kon wel weer eerder gaan slapen ;)

5. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Oh nee Judith en Carl!!
    Ik denk t niet want dan zouden ze het wel duidelijker als cliffhanger naar voren laten komen.
    Maar als t wel zou zijn dan ga ik echt huilen....kleine Judith

6. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik zou het ook vreselijk vinden hoor daar niet van, in de comics schijnt judith te geboorte al niet eens te hebben overleefd dus het is wel mogelijk
    Ik hoop ook dat ik het vreselijk mis heb, maar ik vond het een soort van te verdacht dat de cliffhanger niet zo enorm was .
    En ik vermoed dus gewoon dat daar iets achter zit.
    Dat wordt een hele zomer lang speculeren hahaha.
    Maar aangezien de cast in sommige interviews roepen je gaat schreeuwen naar je beeldscherm en hou de tissues klaar. Al staan ze er ook wel weer om bekend om de fans te trollen en lekker op het verkeerde been te zetten ( en volgens mij hebben ze dan met de hele cast er de grootste lol om )

Ik denk dat die wolves die walkers "opsparen" ter voorbereiding op iets groots. het is al weer even geleden dat er iets groots is geweest.

Morgan zal wel in shock zijn dat hij Rick zo ziet.

is het al oktober ?

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb hier nog over na zitten te denken.
    En ik denk niet dat er iets is met Carl en Judith. Ik denk eerder dat ie zijn eigen kinderen heeft omgebracht.
    Op het einde zie je Michonne de katana terug willen hangen en dat doet ze uiteindelijk niet maar hangt hem zelf om. En wat ze uitstraalt lijkt me niet dat ze net de 2 kinderen zijn verloren.

8. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    het blijft een theorie maar jou optie zou ook kunnen.
    Hij zag eerder natuurlijk Rick bij jessie staan.
    Alleen kan ik het me niet voorstellen dat Carl de katana zou mee laten nemen zonder slag of stoot, die jongen is ook een badass.
    Dus het feit dat pete die katana heeft doet mij denken dat carl de "slag"niet gewonnen heeft.
    Al kan het natuurlijk zo zijn dat Carl en Judith bij andere in de woning zaten maar dat kan ik niet terugzoeken.

Zo zag ik gisteren een theorie voorbij komen dat er mensen zweren dat ze bij glenn een zombie beet hebben gezien

9. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    De pasta dame van een paar afleveringen terug was niet bij de meeting,

die beschermt waarschijnlijk de wapen depot, Pete is naar de wapen depot voor die zwaard/sabel/katana gegaan en heeft haar daar vermoord, en dat is de bloed volgens mij, of hij is degene tegen gekomen die naar de poort ging om het te controleren (die kan overigens ook gewoon Glenn en die Nicholas binnen laten en er zal heus wel controle zijn bij de poort, dus word ook Glenns en Nicholas ook opgemerkt.

Carl zal zich echt niet laten overmeesteren door die Pete, bovendien zal de mensen er sowieso dat ze waarschijnlijk in de buurt zijn van Rosita,

Dus Pete zal vast de PastaDame of degene die poort ging controleren hebben vermoord,

maar niet zijn kinderen of die van rick

de zwaard/katana van michone is dunner en langer dan die pete vast had,

10. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    glenn was toch over het hek geklommen achter die ander aan?
    dan neem ik aan dat ze ook op de terugweg weer over het hek geklommen zijn...
    ik ga es op popcorn kijken hoe het nou met dat zwaard zit..

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    volgens mij zijn carl en judith in het schooltje ofzo met dat alfabet bord achter hun..
    en idd zat er al bloed aan het zwaard

12. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Die ene gast ging weer terug naar de poort, zo zijn Daryl etc toch ook weer binnen gekomen?

Vraag mij af of het bloed op dat zwaard geen foutje was? Waarom zouden ze de spanning niet opbouwen als hij in gevecht is geweest met Carol en Judith? Dan hadden ze het bloed op het zwaard toch wel extra in beeld gebracht? Bovendien kwam hij niet bepaald handig over met dat zwaard, denk dat Carol zich goed had kunnen verdedigen met een keukenmes.

Hier is de promo van de spin off, voor de liefhebbers:

https://www.youtube.com/watch?v=HCDaAiv9Z04

13. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Weet iemand of de andere helft van S5 ook via fox gemist/on demand komt? Ik kan maar tot afl. 8 zien en wil graag de rest ook zien of heeft iemand anders een andere legale tip om de rest van s5 te bekijken zodat wij weer helemaal bij zijn:D? Want ik wil dit topic nou niet eens lezen:D:p.

14. Butterfly1109

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik kan het bloed niet eens zien.. Valt me totaal niet. Ook denk ik dat als hij iemand anders iets aan had gedaan, dat ze dat -gedeeltelijk- zouden laten zien, nu is het wel erg vaak.

En die promo; zegt nog maar heel weinig. Al lijkt de serie me wel leuk, helemaal als het dezelfde look & feel heeft van the walking dead.

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ai zojuist de laatste aflevering gezien!
    Nu duurt het nog zooooo lang tot oktober!

Leek wel of rick niet zo blij was om Morgan te zien?

Ik vind het een toffe serie, ik hoop alleen wel dat ze nu een beetje naar het einde toe gaan werken. Anders wordt t zo uitgemolken ben ik bang.

16. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Oh en dat stukje dat Gabriel iets verteld over waarom er op zijn kerk staat; you'll burn for this, had ik net geen geluid. Wat zei hij nou? Waarom was dat op zn kerk geschreven?

17. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Weet iemand al wanneer de spin off fear the walking dead op fox wordt uitgezonden? Ze gaan em toch hopelijk wel uitzenden 😬?!

18. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik denk omdat hij mensen die hij had kunnen redden aan hun lot heeft over gelaten.
    hij zei dat het zijn schuld was dat ze dood zijn.
    ik denk dat er in s6 meer duidelijkheid komt over het verleden van gabriel

Deel Deze Pagina