Ik ben helemaal niet van het volgen van BN'ers, maar toevallig zag ik haar een paar weken geleden nog in Jouw vrouw mijn vrouw VIPs en nu is ze dus overleden vond het een leuke vrouw en zo jong nog! Vriendin Emile Ratelband overleden De vriendin van Emile Ratelband is dit weekend in haar slaap overleden aan een hartstilstand. Dat meldt de site BekendeBuren.nl. De entertainer was op een festival in Noorwegen toen hij het nieuws hoorde over Gitta. De site schrijft dat Emile er kapot van is. "Het is niet te bevatten. Eindelijk had ook zij het geluk gevonden en wordt ze volkomen onverwacht uit het leven gerukt. Ze was op visite geweest bij vriendinnen in Den Bosch en toen naar haar huis gereden in het Belgische Brasschaat. Ik ben kapot van verdriet, want ik heb echt een maatje voor het leven verloren." De twee waren onlangs nog te zien in het programma Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS op RTL 4. Daar was te zien hoe Gitta tijdelijk bij oud-voetballer Glenn Helder ging wonen, terwijl Emile Glenns vriendin over de vloer kreeg. Zakenvrouw Gitta, eigenaar van uitzendbureau Tempo op de Antillen, is 45 jaar geworden. Vriendin Emile Ratelband overleden | RTL Nieuws
Ik.las het net jeetje wat erg zo jong nog. Had de aflevering ook gezien toen vond haar een leuk mens. Een hard werkende vrouw vooral. Triest hoor.
Aflevering niet gezien. Wel heftig. ( is het wel waar?)komt van een site die wel vaker roddels verspreid maar heb gezien dat het serieuze nieuws het ook over genomen hebben dus dan(moet het wel waar zijn). Rip.
O wat erg zo jong. Vond het zo'n leuke sympathieke en vooral eerlijke vrouw in de aflevering jou vrouw mijn vrouw.
Ik schrok ook zo! Idd ook de aflevering gezien. Triest hoor, en ze laat ook nog een zoon van 16 achter. Rip
Zag t ook voorbij komen .. Verschrikkelijk. Ze had mis nog gezegd'morgen ga ik..... ' Eng hoor als je dat zo leest. Daarom geniet elke dag, het is mis cliché , maar ow zo waar!