Waar zitten toch al die babywinkels in Den Haag? Je hebt de Prenatal, Zwennes (hebben die luiertassen etc?) Sterre & Tijl en meer weet ik er niet... Iemand tips?
Prenatal kan je ff op de site kijken, in het centrum zit de winkel maar ze hebben ook een grotere en de evt ook van de andere ff op google kijken
Wat suf he, ik woon ook in Den Haag maar zou het echt niet weten. Ik neem in ieder geval aan dat je winkels bedoelt voor meubeltjes enzo toch?! Vrees dat je toch buiten Den Haag moet kijken..
Ja, gewoon de aankleding, accesoires en andere babyzooi. Gek eigenlijk, ´t is best een grote stad, maar ik vind het op dit gebied erg tegenvallen.
Daar heb je helemaal gelijk in! Ken trouwens nog een winkeltje in de farenheitstraat die babyspulletjes verkoopt en verhuurd alleen weet ik de naam niet meer. Daar wil ik binnenkort even een kijkje nemen.
Gek is dat he Heb zelf mijn meubeltje van mijn schoonzusje overgenomen, dus heb niet heel erg veel naar meubeltjes gezocht. Maar vind het ook jammer hoor dat je voor de rest vaak op de prenatal bent aangewezen. Maar heb ff gezocht op internet en heb iig wel twee winkels in de omgeving van Den Haag gevonden. Weet natuurlijk niet of het wat is, maar ga zelf binnekort wel kijken denk ik. Dus als het wat is laat ik het je weten . Deze is in Delft: http://www.okidokinderwinkel.nl/index.php En deze link is van een zaak in Zoetermeer: http://www.beebiesenbengels.nl/index.html
op de brauwers gracht zit er ook een winkel. en je kan ook aan spulletjes komen op de haagsche markt. succes er mee.
Op de Brouwersgracht is Zwennes, die kende ik idd. In de Fahrenheitstraat zat baby-rent, maar hij valt niet meer onder baby-rent dus ik dacht dat die weg was. Toch maar eens een kijkje gaan nemen dan.
Oh dacht ook dat baby rent niet meer bestond hoor, maar ff kijken kan geen kwaad natuurlijk Enne sterkte Angie laatste loodjes met dit weer 8)
Volgens mij zit in de Frederikstraat zwanger en co maar volgens mij hebben die wel meubels maar niet veel, weet wel dat ze leuke kleertjes van Petit Bateau verkopen. En voor de echte grote zaken moet je toch buiten Den Haag zijn, idd raar voor z'on groete stad.